Y5T & N4700 materiale ceremic dielettricu utilizatu in condensatori ceramichi di alta tensione

News

Y5T & N4700 materiale ceremic dielettricu utilizatu in condensatori ceramichi di alta tensione

Condensatori ceramichi d'alta tensione sò dispunibuli in forma cilindrica di piastra sottile è altre forme è ponu esse fatte cù diversi materiali per furnisce diversi livelli di adattazione per e diverse esigenze. I condensatori HVC sò dispunibuli in dui materiali principali, à dì N4700 è Y5T, chì sò usati in basa di i bisogni di i clienti è l'aspettattivi di u prezzu.

Y5T hè un materiale largamente utilizatu chì funziona eccezziunale bè in a maiò parte di i generatori d'alta tensione è altri prudutti. Stu pruduttu hè stabile è hà caratteristiche di rendiment vicinu à i prudutti di materiale N4700. Tuttavia, u costu hè relativamente bassu. I condensatori di film sottili sò sempre più usati in generatori d'alta tensione cum'è novi prudutti. Cum'è un pruduttu standalone, u costu hè un fattore per esse cunsideratu da l'imprese. Tuttavia, u rendiment d'alta frequenza di u materiale ceramicu Y5T per i condensatori d'alta tensione hè assai inferjuri à N4700 chì limita u so usu à i circuiti stepped-up non-alta tensione. Tuttavia, u nostru materiale Y5T hè assai maturu è costu-efficace, cusì rimpiazzà certi prudutti di marche straniere cum'è Y5U o Z5U cun un materiale Y5T di qualità superiore. I clienti riportanu valori DF più bassi, dimustrendu un rendimentu paragunabile à i prudutti Z5U stranieri.

Certi pruduttori cinesi di condensatori pruducenu materiali Y5V è Y5P perchè sò relativamente boni. Tuttavia, eventualmente scopre chì questi prudutti ùn sò micca capaci di affruntà certi prublemi fatali risultanti da i materiali utilizati. I materiali estremi low-end sò boni, chì hè ritratta in a so prestazione elettrica. Questu hè duvuta à u so altu valore DF, u valore di resistenza d'insulation solu una frazzioni di i prudutti Y5T è decine di frazioni di i prudutti N4700.

Per i clienti high-end high-voltage machine, u materiale N4700 hè generalmente utilizatu, cum'è in elettrostatica, impulsi d'alta tensione, macchine di raghji X medichi, equipaghji di cuntrollu di sicurezza, rilevazione di difetti industriali è altri. Stu materiale cumporta bè in tutti l'aspettu di i condensatori ceramichi d'alta tensione, cù livelli di resistenza d'alta tensione, resistenza à alta frequenza chì righjunghji 100kHz o sopra, in una certa misura resistente à u calore, valore di resistenza d'insulazione di più di 200,000 Ohms è una perdita menu di 0.2%. U materiale N4700 hè caru per via di e so formule patentate è u cuntenutu di stronziu titanate. I clienti di dispositivi militari, aerospaziali è medichi utilizanu avà materiali N4700. I generatori d'alta tensione senza alta frequenza utilizanu tipicamente materiale Y5T.

Y5T hè un materiale di condensatore ceramicu d'alta tensione di mediu costu. Hè più caru di materiali cum'è Y5V, Y5U è Y5P. U costu di u materiale Y5T hè più bassu di N4700, chì hè più adattatu à u mercatu di l'Asia Sudu per applicazioni di costu.

Eccu alcuni dettagli tecnichi per u materiale ceramicu Y5T per riferimentu da ingegneri elettronici:

Y5T hè un condensatore ceramicu di alta tensione materiale cumunimenti utilizatu, cù i seguenti indicatori di rendiment è specificazioni tecniche:

danza:

Capacità alta: i condensatori Y5T ponu avè una capacità massima di 3300pf, cum'è u mudellu 15KV 3300PF Y5T.

Bona stabilità: u coefficient di temperatura hè + 22% / -33%, cù un gradu relative di stabilità.

Bone proprietà dielettriche: i condensatori Y5T anu una bassa corrente di fuga è una bassa perdita dielettrica. U valore tangente di perdita hè menu o uguali à circa 0.5%.

Bona resistenza di tensione: a tensione operativa più alta pò ghjunghje à più di 40KV.

Bassu costu: Y5T hè relativamente prezzu, facendu adattatu per a produzzione di prezzu bassu è larga scala cumparatu cù a ceramica d'alta frequenza di a prima classe.

E pruposte:

Circuiti elettronici: I condensatori Y5T sò adattati per l'usu in circuiti elettronichi senza esigenze di alta temperatura o stabilità.

Elettronica di l'automobile: Aduprata in cumpunenti elettronichi di l'automobile cum'è i cuntrolli di l'aria condizionata è i sistemi di divertimentu in vittura.

Circuiti di illuminazione: I condensatori Y5T ponu esse aduprati in sistemi di illuminazione LED, cum'è l'alimentazione di lampade.

Quaternu di tecnica:

  • Gamma di tensione di funziunamentu: 100V-40KV.
  • Température de fonctionnement : -30°C à +85°C.
  • Gamma di frequenza: 1kHz-10kHz.
  • Direzzione di polarizazione: condensatore senza polarità.
  • Resistenza di a piastra: > 10000 MΩ.

In riassuntu, Y5T hè un materiale cù un bonu rendimentu è un prezzu moderatu in condensatori ceramichi d'alta tensione. Havi una larga gamma di applicazioni in diversi campi, è hè comunmente utilizatu da i fornituri di condensatori ceramichi chinesi. Tuttavia, i pruduttori in Europa, America, Giappone, è certi altri paesi raramente adoptanu materiali di stu tipu è invece usanu comunmente Y6P, Y5P è altri materiali. Per piacè cuntattate u dipartimentu di vendita HVC per più infurmazione materiale.

Materiale Y5T.   Condensatori ceramichi Y5T. N4700 è Y5T  Y5U, Y5V, Y5P

Prev:W Next:C

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C