Ciò chì include a prova di affidabilità di condensatori ceramichi d'alta tensione

News

Ciò chì include a prova di affidabilità di condensatori ceramichi d'alta tensione


A prova di affidabilità di i condensatori ceramichi d'alta tensione, cunnisciuta ancu com'è teste di l'invecchiamentu o teste di vita, copre parechji aspetti di u cuntenutu di teste per assicurà a so stabilità è affidabilità in applicazioni pratiche. .
 
Test di resistenza di serie è prova di resistenza d'insulazione: Queste teste sò aduprate per evaluà a prestazione elettrica di i condensatori. A prova di resistenza di serie hè aduprata per misurà a resistenza di serie equivalente di condensatori per assicurà u so funziunamentu normale in u circuitu. A prova di resistenza d'insulazione hè aduprata per valutà a prestazione d'insulazione di i condensatori per assicurà chì ùn anu micca perdite in ambienti d'alta tensione.
 
Test di trazione: Questa prova hà per scopu di valutà a fermezza di i cavi di u condensatore è a saldatura di chip. Simulendu a situazione di stress di i condensatori in l'usu attuale cù l'applicazione di forza di trazione, hè assicurata una cunnessione ferma è affidabile trà i cavi è u chip.
 
Test di u cambiamentu di temperatura pusitivu è negativu: Questa prova hè aduprata per evaluà a stabilità di rendiment di i condensatori à diverse temperature. Esponendu u condensatore à una gamma di temperatura di -40 °C à + 60 °C è misurà a tarifa di cambiamentu di u so valore di capacità, l'affidabilità di u condensatore in diverse ambienti di temperatura hè assicurata.
 
Test di età: Questa prova hè una prova di funziunamentu à longu andà nantu à condensatori ceramichi d'alta tensione in cundizioni simulate di l'ambiente di travagliu reale. Normalmente, corre continuamente da 30 à 60 ghjorni per pruvà l'attenuazione di diversi paràmetri di u condensatore per valutà a so stabilità di rendiment in usu à longu andà.
 
Test di resistenza à a tensione: Questa prova include una prova di travagliu di 24 ore à a tensione nominale di travagliu per assicurà l'affidabilità di u condensatore à a tensione nominale. Inoltre, una prova di resistenza à a tensione di rottura hè ancu realizata, chì applica una tensione più altu ch'è a so tensione nominale à u condensatore finu à ch'ellu si sperienze a rottura. A tensione critica prima di a rottura hè a tensione di rottura, chì hè utilizata per evaluà a capacità di resistenza di i condensatori.
 
Test di scaricamentu parziale: Questa prova hè aduprata per detectà a scarica parziale di condensatori. Appliendu una alta tensione è observendu a presenza di scaricamentu parziale, u rendiment d'insulazione è a stabilità di u condensatore pò esse evaluatu.
 
Test di vita: Questa prova hè realizata nantu à a basa di teste di l'invecchiamentu, cunducendu teste di carica è scaricamentu rapidi nantu à condensatori sottu corrente d'impulsu d'alta frequenza per valutà a so vita di carica è scaricamentu. Arregistrendu u numeru di i tempi di carica è scaricamentu, a vita di carica è scaricamentu di u condensatore pò esse ottenuta. Si deve esse nutatu chì a valutazione di sta vita hè ottenuta dopu a prova di anziane à longu andà.
 
Facendu questi testi di affidabilità nantu à i condensatori ceramichi d'alta tensione, a so stabilità è affidabilità in diversi ambienti di travagliu ponu esse assicurate, cusì risponde à i requisiti di i dispositi elettronici per i condensatori d'alta prestazione è di longa vita. Queste teste sò una parte impurtante di u sviluppu di u produttu è u prucessu di cuntrollu di qualità per i fabricatori di condensatori è i fabricatori di apparecchi elettronici.
Prev:C Next:Y

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C