Causes and Solutions for Fail of High Voltage Ceramic Capacitors

News

Causes and Solutions for Fail of High Voltage Ceramic Capacitors

U crack di condensatori ceramichi di alta tensione pò generalmente esse classificatu in trè categurie. Durante l'usu di sti condensatori, ponu esse fratture, chì spessu sbatte parechji esperti. Questi condensatori sò stati pruvati per a tensione, u fattore di dissipazione, a scarica parziale è a resistenza d'insulazione durante a compra, è tutti anu passatu i testi. In ogni casu, dopu à sei mesi o un annu di usu, certi condensatori ceramichi d'alta tensione sò stati truvati crackd. Sò queste fratture causate da i condensatori stessi o fatturi ambientali esterni?
 
In generale, u crack di condensatori ceramichi d'alta tensione pò esse attribuitu à i seguenti trè pussibulità:
 
A prima pussibilità hè descomposizione termica. Quandu i condensatori sò sottumessi à e cundizioni di travagliu istantanee o prolongate di alta frequenza è alta corrente, i condensatori ceramichi ponu generà calore. Ancu s'è u ritmu di generazione di calore hè lento, a temperatura aumenta rapidamente, purtendu à a descomposizione termica à alte temperature.
 
A seconda pussibilità hè degradazione chimica. Ci sò lacune trà e molécule internu di i condensatori ceramichi, è difetti cum'è cracks è vuoti ponu accade durante u prucessu di fabricazione di condensatori (periculi putenziali in a produzzione di prudutti inferiori). À longu andà, certi reazzioni chimichi ponu pruduce gasi cum'è l'ozone è l'anidride carbonica. Quandu sti gasi s'acumulanu, ponu influenzà a capa di incapsulazione esterna è creanu spazii, risultatu in crack.
 
A terza pussibilità hè rottura di ioni. I condensatori ceramichi d'alta tensione si basanu in ioni chì si movenu attivamente sottu l'influenza di un campu elettricu. Quandu i ioni sò sottumessi à un campu elettricu prolongatu, a so mobilità aumenta. In u casu di corrente eccessiva, a capa d'insulazione pò esse dannata, purtendu à a rottura.
 
Di solitu, sti fallimenti si verificanu dopu à circa sei mesi o ancu un annu. In ogni casu, i prudutti di i pruduttori cù una qualità povera pò fallu dopu solu trè mesi. In altre parolle, a vita di sti condensatori ceramichi d'alta tensione hè solu da trè mesi à un annu! Per quessa, stu tipu di condensatore ùn hè generalmente micca adattatu per l'equipaggiu criticu cum'è e rete intelligenti è generatori d'alta tensione. I clienti di a rete intelligente generalmente necessitanu condensatori per durà 20 anni.
 
Per allargà a vita di i condensatori, i seguenti suggerimenti ponu esse cunsideratu:
 
1)Sustituisce u materiale dielettricu di u condensatores. Per esempiu, i circuiti urigginariamenti chì utilizanu X5R, Y5T, Y5P è altre ceramiche di Classe II ponu esse rimpiazzati cù ceramica di Classe I cum'è N4700. In ogni casu, N4700 hà una constante dielettrica più chjuca, cusì i condensatori fatti cù N4700 avè dimensioni più grande per a stessa tensione è capacità. A ceramica di Classe I generalmente anu valori di resistenza d'insulazione più di dece volte più altu di a ceramica di Classe II, chì furnisce una capacità d'insulazione assai più forte.
 
2)Sceglite i pruduttori di condensatori cù prucessi di saldatura interna megliu. Questu implica a piattezza è l'impeccabilità di i platti di ceramica, u grossu di l'argentu, a pienezza di i bordi di u platu di ceramica, a qualità di saldatura per i cavi o terminali di metalli, è u livellu di incapsulazione di revestimentu epossidico. Sti dettagli sò ligati à a struttura interna è a qualità di l'apparenza di i condensatori. I condensatori cù una qualità d'apparenza megliu sò generalmente una fabricazione interna megliu.
 
Aduprate dui condensatori in parallelu invece di un solu condensatore. Questu permette chì a tensione originariamente purtata da un condensatore unicu per esse distribuitu trà dui condensatori, migliurà a durabilità generale di i condensatori. Tuttavia, stu metudu aumenta i costi è esige più spaziu per installà dui condensatori.
 
3) Per i condensatori di tensione estremamente alta, cum'è 50kV, 60kV, o ancu 100kV, a struttura integrata tradiziunale di piastra ceramica unica pò esse rimpiazzata cù una serie di piastra ceramica doppia strata o struttura parallela. Questu utilizeghja condensatori ceramichi di doppia strata per rinfurzà a capacità di resistenza di tensione. Questu furnisce un marghjenu di tensione abbastanza altu, è più grande hè u marghjenu di tensione, più longu hè a vita previsible di i condensatori. Attualmente, solu a cumpagnia HVC pò ghjunghje à a struttura interna di condensatori ceramichi d'alta tensione chì utilizanu platti ceramichi di doppia strata. Tuttavia, stu metudu hè caru è hà una alta difficultà di prucessu di produzzione. Per dettagli specifichi, cunsultate a squadra di vendita è ingegneria di a cumpagnia HVC.
 
Prev:T Next:S

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C