Differenza trà i condensatori ceramichi d'alta tensione di tipu di piombo è di terminale à vite

News

Differenza trà i condensatori ceramichi d'alta tensione di tipu di piombo è di terminale à vite

A maiò parte di i condensatori ceramichi d'alta tensione anu un aspettu in forma di discu, principarmenti in culore blu, ancu s'è certi pruduttori utilizanu dischi ceramichi gialli. In cuntrastu, i condensatori ceramichi cilindrichi d'alta tensione, cù i so terminali di bolt in u centru di l'abitazione, anu strati di sigillatura epossidica chì varienu in culore trà i diversi fabricatori, cum'è blu, neru, biancu, marrone o rossu. I principali diffirenzii trà i dui tipi sò i seguenti:
 
1) In quantu à a capacità di produzzione in u mercatu, i condensatori ceramichi d'alta tensione di discu di ceramica anu una capacità di produzzione relativamente più alta. Sò usati in diverse applicazioni, cum'è i dispusitivi elettrostatici, ioni negativi, alimentazione d'alta tensione, circuiti di duplicazione di tensione, macchine CT / X-ray, è altre situazioni chì necessitanu cumpunenti d'alta tensione. Condensatori ceramichi cilindrichi d'alta tensione anu una capacità di produzzione più bassa è sò principarmenti usati in l'equipaggiu cù alta putenza, alta corrente, enfasi in l'impattu di impulsi, scaricamentu, etc. Per esempiu, sò usati in l'equipaggiu di rete intelligente cum'è scatuli di misurazione d'alta tensione è switch. , alimentazione di impulsi d'alta tensione, equipaghji CT è MRI d'alta putenza, è diversi laser civili è medichi cum'è elementi di carica è scaricamentu.
 
2)Ancu se i condensatori ceramichi d'alta tensione di terminale cilindricu di bolt ponu teoricamente aduprà diversi materiali ceramichi cum'è Y5T, Y5U, Y5P, u materiale principale utilizatu hè N4700. I clienti sceglienu terminali di bolt perchè anu priurità i valori di tensione più altu di stu tipu di condensatore. Per esempiu, a tensione massima di i condensatori di piombu hè di circa 60-70 kV, mentre chì a tensione massima di i condensatori di terminali cilindrichi pò esse più di 120 kV. Tuttavia, solu u materiale N4700 pò furnisce u più altu livellu di tensione di resistenza in a stessa zona di unità. L'altri tipi di ceramica, ancu s'elli ponu appena pruduce condensatori, anu una vita media di serviziu assai più corta è a vita di u condensatore chì N4700, chì ponu facilmente purtà à risichi oculati. (Nota: A vita di i condensatori di bolt N4700 hè di 20 anni, cù un periodu di garanzia di 10 anni.)
 
U materiale N4700 hà ancu vantaghji cum'è un coefficient di temperatura chjuca, resistenza bassu, boni caratteristiche d'alta freccia, bassa perdita, è bassu impedenza interna. Certi condensatori di chip ceramica d'alta tensione blu utilizanu ancu materiale N4700 è sò cumunimenti usati in i dispositi di bassa putenza è di corrente bassa, cum'è e macchine di raghji X Philips / Siemens è scanners CT. In listessu modu, a so vita di serviziu pò ghjunghje da 10 à 20 anni.
 
3) E caratteristiche d'alta frequenza è a capacità di corrente alta di i condensatori ceramichi cilindrichi d'alta tensione sò superiori à quelli di i condensatori ceramichi di discu. A gamma di frequenze per i condensatori cilindrichi hè tipicamente trà 30 kHz è 150 kHz, è certi mudelli ponu resiste à currenti istantanei finu à 1000 A è currenti di travagliu cuntinui di parechje decine di Ampere o più. I condensatori di discu di ceramica, cum'è quelli chì utilizanu materiale N4700, sò spessu usati in a gamma d'alta freccia di 30 kHz à 100 kHz, cù valutazioni attuali tipicamente chì varienu da decine à centinaie di milliampere.
 
4) Quandu selezziunate i condensatori d'alta tensione adattati, l'ingegneri in a fabbrica duveranu cunsiderà micca solu u prezzu, ma ancu i seguenti dettagli:
U persunale di vendita HVC generalmente si dumanda nantu à l'equipaggiu di u cliente, a frequenza operativa, a temperatura ambientale, l'ambiente di l'involucro, a tensione di impulsu, a sovracorrente, è se ci sò esigenze per i valori di scarica parziale. Certi clienti necessitanu dinù bassa resistenza, picculu taglia, o altre specificazioni. Solu per capiscenu questi dettagli specifichi, u persunale di vendita HVC pò ricumandemu rapidamente è furnisce prudutti adatti di condensatori d'alta tensione.
Prev:H Next:E

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C