pruduttu

Diodu d'Alta Tensione

  • Alternative replacement for HVCA HV diode of UFHV2K UFHV3K UFHV4K
Alternative replacement for HVCA HV diode of UFHV2K UFHV3K UFHV4K

Sostituzione alternativa à diodo HVCA HV di UFHV2K UFHV3K UFHV4K

  • Descrizione : Sostituzione alternativa per u diode HVCA HV di UFHV2K UFHV3K UFHV4K1) Bassa corrente di fuga, alta sovratensione e alta resistenza agli urti 2) Alta tensione inversa, bassa corrente in avanti e avalanche br
  • Mandate A Inchiesta Ora

Sostituzione alternativa à diodo HVCA HV di UFHV2K UFHV3K UFHV4K


In 2018, HVC Capacitor partner cù produtore locale di diode HV locale per vincite abbastanza prughjetti HV. I Clienti appruvanu ancu Dode di marca HVC. In questu mercatu, a maiò parte di i clienti chì utilizanu HVCA marca è marca EDI di Stati Uniti, è nomi più famosi cum'è Origine Giapponese è Sanken.Tuttu di e cose sopra ùn sò micca marche di rinomata mundiale cum'è Vishay, TDK, Murata. Siccomu questu hè specializatu mercatu è micca mercatu massivu di prudutti cum'è l'elettronica di a casa è l'elettronica di i cunsumatori.HVC Diode HV ampiamente adupratu in aeroespaziale, armi militari, veiculi mote, macchina medicale à raggi X, depolverazioni elettrostatiche, istitutu di ricerca scientifica.

sapete più nantu à u sustituzione di diode HV. https://www.hv-caps.com/High_Voltage_Diode/2019/1212/3343.html 

 

Nombre parte Tensione inversa ripetitiva (Vrrm) Corrente Mediu d'output (IO) U tempu massimu di Recuperazione Reversa (Trr)
UFHV2K 2KV 550mA 75ns
UFHV3K 3KV 400mA 75ns
UFHV4K 4KV 350mA 75ns


Sostituzione di diode HVC per UFHV2K, UFHV3K, UFHV4K

indagazione per una scheda di dati specifica.