Storage è Prudenza di usu High Voltage Ceramic Capacitors

News

Storage è Prudenza di usu High Voltage Ceramic Capacitors

I condensatori ceramichi d'alta tensione sò cumpunenti elettronichi d'alta prestazione chì ponu almacenà l'energia d'alta tensione è di grande capacità, è sò largamente usati in campi cum'è u putere, a cumunicazione, l'armata, a medicina è l'aerospaziale. Prima di l'usu, l'ambienti è i requisiti di u funziunamentu per u almacenamentu di condensatori ceramichi d'alta tensione deve esse datu una attenzione particulari. Quandu si guardanu condensatori ceramichi d'alta tensione, deve esse nutatu i seguenti aspetti:

Temperature è umidità ambientale. A temperatura di almacenamentu di i condensatori ceramichi d'alta tensione deve esse cuntrullata trà 15 ° C è 30 ° C, è l'attenzione deve esse pagata à l'influenza di fatturi cum'è l'umidità è l'umidità nantu à i condensatori.

Temperature di funziunamentu. Prima di l'attivazione, i condensatori ceramichi d'alta tensione deve esse guardatu in un ambiente seccu trà 15 ° C è 30 ° C. Se i condensatori anu da esse attivati, anu da esse restituiti à a temperatura di u funziunamentu specificatu secondu i paràmetri di travagliu guidati in a specificazione, è a tensione operativa necessaria deve esse applicata gradualmente.

Metudu di imballaggio. Durante l'almacenamiento, i materiali di imballaggio resistenti à l'umidità, impermeabili è antistatici devenu esse usatu per imballà i condensatori, in modu chì ùn saranu micca affettati da fatturi esterni cum'è umidità o impattu accidentale.

Esigenze di almacenamiento. I condensatori ceramichi d'alta tensione almacenati duveranu esse isolati da e pussibuli fonti di umidità è e fonti di ioni elettrostatici, è almacenati in un spaziu di almacenamentu seccu, stabile in temperatura è cuntrolla l'umidità. Quandu si guarda, a superficia di l'ossidu lucale o a bateria di zincu deve esse rimpiazzata.

Per evità a degradazione di u materiale è minimizzà i danni à i condensatori, hè cunsigliatu chì i clienti seguitanu i seguenti cunsiglii è suggerimenti quandu almacenanu condensatori ceramichi d'alta tensione:

Ambiente di almacenamentu pulitu. Prima di almacenà condensatori ceramichi d'alta tensione, l'ambiente di almacenamiento deve esse puliti per mantene un statu seccu è pulitu.

Prestate attenzione à a vita di serviziu di u condensatore. Quandu si almacenanu condensatori ceramichi d'alta tensione, fate attenzione à a data di produzzione è a vita di serviziu, è assicuratevi chì sò usati in u periodu specificatu.

Segui i specificazioni. Durante l'usu è l'almacenamiento di condensatori, e specificazioni pertinenti devenu esse seguite per assicurà a so qualità è u so rendiment.

Ispezione regulare. Verificate regularmente l'ambiente è a cundizione di i condensatori almacenati per assicurà chì rispondenu à esigenze cum'è umidità, senza odore è a prova di polvera.

In più di e precauzioni sopra citate, i seguenti punti anu da esse nutatu ancu:

Prima di u trasportu o di l'almacenamiento, assicuratevi chì l'aspettu di u condensatore ùn hè micca visibilmente danatu o deformatu.

Evite l'esposizione di u condensatore à u sole per prevene i danni UV.

Ùn guardate micca u condensatore in un campu elettrostaticu per impediscenu a prestazione di u condensatore da esse affettatu.

Quandu manipulate o trasportate u condensatore, ùn aduprate micca una forza eccessiva per evità danni à u condensatore.

Se u condensatore ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, guardà in un locu seccu, frescu è stabile in temperatura per allargà a vita di serviziu di u condensatore.

Se u condensatore deve esse trasportatu à una zona distante, hè cunsigliatu di utilizà materiali di imballaggio speciale è metudi di prutezzione.

In riassuntu, quandu si guarda è utilizate condensatori ceramichi d'alta tensione, una attenzione particulari deve esse pagata à i fatturi sopra per assicurà a so qualità è u so rendimentu è allargà a so vita di serviziu.

Prev: Next:J

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C