Cumu rompe u preghjudiziu di certi clienti finali contr'à i condensatori ceramichi d'alta tensione fatti in Cina?

News

Cumu rompe u preghjudiziu di certi clienti finali contr'à i condensatori ceramichi d'alta tensione fatti in Cina?

Cumu rompe u preghjudiziu di certi clienti finali contr'à i condensatori ceramichi d'alta tensione fatti in Cina?
 
Comu si dice, a pratica hè u solu criteriu per pruvà a verità. Nantu à l'anni, a reputazione di i condensatori ceramichi d'alta tensione pruduciutu da certi fabricatori cinesi hè stata minata. U prublema principali si trova in a tensione nominale. Alcune cumpagnie, per vede a so capacità di produzzione, anu esageratu a tensione massima di resistenza è stampata nantu à i condensatori.
 
Per esempiu, certi pruduttori furniscenu capacitors ceramichi d'alta tensione à i clienti cù un valore nominale di 20KV 1000PF, chì deve esse usatu sottu una tensione nominale di 10kV per assicurà u funziunamentu normale di circuiti è sistemi. Se a tensione supera i 15kV, i condensatori anu daveru limitazioni è sò propensi à fallimentu se sottumessi à tensioni più grande di 20kV. Per quessa, alcune cumpagnie, arrogantly disregarding l'interessi di i clienti, etichettanu i condensatori cum'è 20KV.
 
A causa di l'azzioni di sti cumpagnie, parechji clienti finali chinesi anu sviluppatu una mentalità chì i condensatori ceramichi d'alta tensione pruduciuti in casa sò di qualità inferjuri. Uni pochi di questi casi anu causatu à i clienti perde a fiducia. In u risultatu, preferanu cumprà capacitori di marche straniere. I clienti dicenu impazienti: "Scusate, ricusemu d'utilizà marchi fatti in Cina è ricusemu di fà teste di mostra". Questu indica chì i clienti finali sò stati assai influenzati da sta nutizia negativa.
 
Cumu pò esse rotta sta situazione? Dopu tuttu, i condensatori HVC sò stati ricunnisciuti da i clienti ben cunnisciuti di Fortune 500 cum'è General Electric, Siemens, ABB, è più. Sò stati appiicati cù successu in numerosi macchine CT è X-ray in Europa, i Stati Uniti è u Giappone.
 
In u mercatu globale di macchine CT / X-ray, i principali marchi sò General Electric / Siemens / Philips. I condensatori HVC anu varii gradi di cooperazione cù e filiali glubale di sti trè cumpagnie, cumprese a pruduzzione in massa, a prova di mostra è a pruduzzione di prova à piccula scala. I mercati medichi, di l'ispezione di sicurezza è di e macchine industriali di raghji X in Cina sò in crescita, è parechje cumpagnie sò ingegneria inversa basatu nantu à i prudutti di sti grandi cumpagnie internaziunali. Dunque, i cumpunenti utilizati sò listessi. Siccomu i condensatori HVC sò stati ricunnisciuti da e cumpagnie internaziunali, ponu naturalmente esse ricunnisciuti da e macchine di raghji X di medicina cinese. Per l'imprese cinesi chì cercanu di ritruvà u livellu internaziunale di l'equipaggiu medicale high-end, avè un fornitore di cumpunenti di alta qualità, stabile, sperimentatu è verificatu hè cruciale è pò salvà assai tempu di R&D. Cù u sustegnu di sti pruduttori di cumpunenti impurtanti, hè ancu pussibule di sviluppà un equipamentu chì supera i standard internaziunali esistenti.
 
Per più infurmazione nantu à i condensatori HVC, visitate www.hv-caps.com.
Prev:H Next:T

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C