High voltage capacitor recovery?

News

High voltage capacitor recovery?

Condensatore di ceramica di recuperu di alta pressione?

Evidutamenti, ci sò e mostri, i clienti ùn danu ricordi urgente da perchè? Cumpete boxe di ricordi chì meditanu clientele unu per un esempiu: vulete dispunì 40KV202k? Perchè ùn deve micca a mostra?

I Clienti facenu cun chjamate da u sicondu letturariu, veramente l'avemu a piatti in pensà à questu. In quantu, solu puderà dì à i clienti: aghjustate parechji ghjorni, a riclori hè micca abbastanza, questa qualità ùn anu crescente.

I seguenti temi per parlà di i nostri condensatori di ceramica ad alta tensione chì recuperanu! Sinterizazione à alta temperatura, condensatori ceramichi à alta tensione di i prucessi più impurtanti.Dopu una centinaia di tunnellate di stampatura di ghisa, è più di mille gradi di sinterizazione à alta temperatura è condensatori di chip ceramichi à alta tensione, custruiti trà a struttura cristallina moleculare. E prossime 6 ore Fate à alte temperature, è 7 ore d'isolamentu, interrompe totalmente a struttura interna di i cristalli.

Per quessa, per rimpiazzà a custruzzione di u chip, u chipu hè un capacitore ceramicu di vetruliu è di vetchju hè bisognu di ritruvà. Ricuperazione (per almacenamiento à a temperatura di l'ambienti) ghjorni di 60 hè megliu. In più, u storicu per un annu è duie anni di prudutti di almacenamento per un longu tempu per u rendiment outstandingu. Hè perchè un periodu longu di riluperazione, l'esercitu di u condenser hè assai utile, ùn ci hè micca rilivati ​​di a capacità, a tensione è a forza di u so attualità attuale hè pocu. U studiu averemu chì u tempu d'almacenamiento di capacitori ceramichi d'alta tensione, i valori di l'angolo di perdita sò petite, caratterisimu di a freccia alta serà megliu.

Benintesa, parechji clienti ùn ponu aspittà: magazzinu di unu o dui anni, o magazzinu di 60 ghjorni, hè seriamente influenzatu à u mumentu di a consegna. Ci hè un metudu di recuperu più cortu? Iè, pudemu mette condensatori di ceramica ad alta tensione conservati in u frigorifero, pò cunservà finu à 20 ghjorni, pudete ghjunghje à l'effettu di autucurazione.Per quessa, u votu previstu per spedizioni, a consegna hè di circa 60 ghjorni. finitu, a pressione annantu à a prova d'aspettu 81 kV, è a recuperazione automatica di mesi, a pressione hà purtatu à 30kV, dui mesi dopu a tensione di u condensatore di recuperu ottenutu 332KV. hà righjuntu più di 45 kV di resistenza à a tensione! Benintesa, a perdita di stu mumentu hè vicina à zero.

Dopu avè almacenatu a qualità serà megliu, micca per recuperazione automatica di a tensione di u condensatore à menu di a tensione nominale, ancu. Dunque, a merce è dopu l'invitati ricordanu urgente chì ùn pudemu micca solu lascià ciò chì vi aspetta, aspittendu, cunsegna espressa, micca solu di scarsa qualità, ma influenza ancu a reputazione di a sucietà, hè dui compiti ingrati.

Per più infurmazione, visitate u nostru situ Web: www.hv-caps.com

Prev:T Next:H

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C