Condensatori ceramichi, Oghje è Storia

News

Condensatori ceramichi, Oghje è Storia

In u 1940, a ghjente hà scupertu i condensatori ceramichi è cuminciaru à utilizà BaTiO3 (titanate di bario) cum'è u so materiale principale. I condensatori ceramichi anu proprietà d'insulazione eccellenti, chì li facenu largamente usati in u campu di l'elettronica. A causa di a so capacità di operà in un largu intervallu di temperatura, i condensatori ceramichi sò diventati una scelta ideale sia per i picculi imprese di start-up sia per i dispositi elettronici militari.

À u tempu, i condensatori ceramichi sò evoluti in un pruduttu cummerciale. Intornu à l'anni 1960, i condensatori ceramichi multilayer emergenu è prestu prestu ricunniscenza di u mercatu. Questi condensatori sò fatti da stacking multiple strati di ceramica è elettrodi di metallu, chì furnisce una densità di capacità più alta è stabilità. Questa struttura permette à i condensatori ceramichi multistrati di occupà menu spaziu in i picculi apparecchi elettronichi mentre offrenu valori di capacità più grande.

In l'anni 1970, cù l'emergenza di circuiti integrati hibridi è laptops, i dispositi elettronici avanzavanu rapidamente. I condensatori ceramichi, cum'è cumpunenti elettrici è elettronichi essenziali, sò ancu sottumessi à u sviluppu è l'applicazione. Duranti stu periodu, i requisiti di precisione per i condensatori ceramichi cuntinuavanu à aumentà per risponde à i bisogni di trasfurmazioni di signali è di almacenamiento di dati di i dispositi elettronici. À u listessu tempu, a dimensione di i condensatori ceramichi si riduce gradualmente per adattà à a dimensione di diminuzione di i prudutti elettronici.

Oghje, i condensatori ceramichi tenenu circa 70% di a quota di mercatu in u mercatu di condensatori dielettrici. Sò largamente usati in l'equipaggiu di cumunicazione, l'urdinatori, l'elettronica di l'automobile, i dispositi medichi è altri campi. I condensatori ceramichi sò cunnisciuti per a so stabilità à alta temperatura, bassa perdita, longa vita, è eccellente prestazione elettrica. Inoltre, cù l'emergenza di e tecnulugia novi cum'è i condensatori ceramichi multilayer è i supercapacitors, a funziunalità è a prestazione di i condensatori ceramichi cuntinuanu à migliurà.

In termini di specializazione, u prucessu di fabricazione di condensatori ceramichi richiede un strettu cuntrollu di prucessu è teste di qualità. Prima, a selezzione è a proporzione di materie prime sò cruciali per u rendiment di i condensatori. Durante u prucessu di fabricazione, i passi cum'è a mistura di polveri, a furmazione, a sinterizzazione è a metallizazione sò implicati. Ogni passu esige un cuntrollu precisu di parametri cum'è a temperatura, a pressione è u tempu per assicurà a qualità è a stabilità di i condensatori. Inoltre, a prova di u valore di capacità, a tolleranza di tensione, u coefficient di temperatura è altri aspetti hè necessariu per verificà se i condensatori rispondenu à i normi specificati.

In cunclusioni, i condensatori ceramichi sò cumpunenti indispensabili in u campu di l'elettronica è anu un valore d'applicazione significativu. Cù l'avanzamenti tecnologichi è e dumande crescente, i condensatori ceramichi continuanu à evoluzione è dimustrà a so specializazione è a diversificazione in diversi campi.

Prev:I Next:W

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C