Y5T & N4700 diventanu produttu principale di alta tensione capacito

News

Y5T & N4700 diventanu produttu principale di alta tensione capacito

 

In forma di wafer-cilindrici di alta tensione di condensatori ceramichi di alta tensione di condensatore ceramicu esse adupratu di conseguenza, ci sarà un ottimu adattatore.Condensatore HVC secondu e diverse necessità di i clienti è aspettative diverse per u prezzu, hè divisu in dui materiali principali di u pruduttu è materiale N4700 Y5T dui.

 

Y5T un usu più vastu di a materia hè, in a maggiorità di generatori d'alta tensione è altri prudutti sò validati à validazione di u prodottu finali. Stu tipu d'stabbilità di u pruduttu, quasi vicinu à i prudutti di produzzione N4700. In più, u prezzu hè pocu parlante. Cumpitore di venti più generale. Cumpagnia di venti elevata, capacitore di ceramica d'alta tensione sò numarati più apprezzati da a generazione di capacitors film rinu, u principale di novu product.As un pruduttu unicu in una quantità più grande, perchè u costu hà fattu cunsiderazione di cummerciale.

 

Certi capacitivi ceramicu di tensione o u fabricatore Y5V è altri materiali aduprati supply Y5P, perchè u prezzu hè pocu prezzu, ma ancu permette l'usura hè felice, ma poi truvatu chì ancu si sò prudutti bè in parechji rispetti, ùn pò micca fà l'accettazione fatali manera predeterminada: a vita hè curta! Questu hè un risultatu direttu di a materia. U materiale di u minimu estremu sò boni, u prestazione elettrica hè inadegwate.

 

Capacitu di HVC incù N4700 materiale, questu materiale in ogni aspettu di capacitore di certi tazziuni d'alta tensione anu fattu bè, a vita hè sperma, ma Jiaoren ùn hè micca solu cunforme cù u prezzu. Cuscenza, a capacità di a decisione recente HVC, l'origine di tutti i prudutti sò fabbricatu à i rigioni più altu, u materiale unificatu N4700, hè oghji di rete intelligente è altre tipu militari d'aeroespagne nantu à un dispositivu cù i prudutti N4700, è in generale altu tensu di u generatori chì usa u stessu materiale di qualità alta Y5T.

 

Y5T elli stessu capacitore di certi capaciti d'alta tensione ùn sò micca cheap.Y5V o Y5P altre parente più caru quantu à i prudutti bagnu. In più, i capacitanti d'altitudine di tensione N4700 certi termini ceramichi, custos o reducione assai, ma i clienti sò hè ancu accettatu. Hè per quessa, dopu a vendita o furnita di capacitore HVC straniera, sò disposti daie prezzii di clienti à clienti di a so scelta, mentri Y5T N4700 è abilità di i dui materiali saranu a principal HVC

 

Per più infurmazioni, PLEASE visita u nostru situ Web: www.hv-caps.com

Prev:P Next:C

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C