Rispondi di dispusitore di dispusitivi Parciali d'alta tensione cerami

News

Rispondi di dispusitore di dispusitivi Parciali d'alta tensione cerami

 

In questu travagliu, un metru di scaricamentu parziale, per esempiu, per illustrà a grande impurtanza di i condensatori ceramici di u PE. Parechji di i so argumenti sò i seguenti:

 

Capacità pò pruvà a gamma di prudutti: 6PF ~ 250UF; Sensibilità di rilevazione: <0. 02PC (50pF capacità di menu tempu); Amplificatore: F1 3dB di bassa frequenza 10,20,30,50,80 KHZ opzionale; frequenza di 3 dB 100.200.300.400.500 KHZ opzionale alta, impedenza di entrata; 1 M Europa;

 

 

Da questi parametri di basa, pudete vede, questu hè un EP per apparecchiature di prova di condensatori, in vuoto pudete verificà a quantità di una vasta gamma di condensatori, da 6PF à 250UF, chì hè un periudu considerableu. A capacità di UHP, chì hè basicamente in a sfera di stu vulume.

 

Dopu, a prova PD hè alta sensibilità, <0. 02PC, hè una dumanda DP assai chjuca. Un pocu di sferenze sottili pò purtà à una prova di scaricamentu parziale ùn hè micca precisa. Dunque, u cumplimentu parziale di i requisiti di u tester ceramicu ad alta tensione di Per esempiu, un condensatore ceramicu di HV utilizzava u strumentu 40KVDC102k PD, se a petra aduprata in a capacità di u strumentu stessu u volumu di u più grande Uffiziu pesante, allora questu strumentu hè in fondu di a prova di un'altra misura, i risultati ùn sò micca Per quessa, a produzzione di metru cliente PD: Per piacè PD zero PC- HVCT8G-40kV - 102 K di condensatori ceramichi ad alta tensione! Basta à pensà, e cumpagnie elettriche in usu generale di e nostre squadre di prudutti, o i requisiti di u PE sò 5PC in 10PC in linea, ovviamente, in questu strumentu in u PE ùn hè micca fattibile.U strumentu di prova PD deve mantene a so autorità, o semplicemente a decorazione di stu strumentu. Per quessa, a polizia da zero, questu hè un requisitu di basa.

 

U terzu, caratteristiche di alta frequenza. Metru di PD testa sta situazione, u minimu di 1 kHz, u più alto 500KHZ. U listinu periodu mostra chì l'utenti in l'usu di u nostru condensatore di alta tensione ceramica, quandu a maiò parte di l'atmosfera mediana ingegnere di frequenza . Perchè ci sarà u corsu di a tensione di u pulsu, ci saranu momenti di ingegneri di impulsi di tensione di alto livello è di alta frequenza, affinchè u nostru condensatore ceramicu di alta tensione sia ancu una considerazione: l'ingineur deve tene in considerazione u frequenza. Di conseguenza, u mumentu di utilizà u materiale N4700 hè una bona temperatura, alta resistenza di u materiale superiore. Disposizii di dispiegamenti.

 

 

Per più infurmazioni, PLEASE visita u nostru situ Web: www.hvc-caps.com.

Prev:C Next:Y

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C