Tensità di capacità alta di capacitanti ceramichi Risultati 40KVDC.

News

Tensità di capacità alta di capacitanti ceramichi Risultati 40KVDC.

Alta capacità di tensione di condensatori ceramici risultati 40KVDC 15000PF test

 

Ci sò parechji ordini di i clienti 40KVDC153K capacitore di capacità di certi tenza di tensione (capacitore di ceramica d'alta tensione, pianu di capacitie di ceramica per capacitivi ceramicu d'alta tensione, capacitore di alta tensione d'alta freccia ceramic capacitors capacitore di capacità cerale) in l'equiptu elettricu, è parechji sò usati in l'equipamentu miccanicu. In u nostru accorsu in l'ultimi dui mesi, è avà i risultati testi finale, sò partuti (i risultati di l'evidenza fornita da l'apresa Philips):

 

Voltage nominali (tensi nominali): 40KVDC
Capità nominali: 15000PF
Test voltage: 60KVDC
Tempu di prova: 120 ora
Risultati: Tutti normi
(Vatu tìtulu) tensu di distruzzione testi: 84KVDC

 

Cumpagnia di Philips in usu di stu pruduttu (capacitore di ceramica d'alta tensione, pianu di capacitie di ceramica di capacitanti d'alta tensione di u putere di ceramica, capacitore di capacità à alta pressione d'alta frekwenza capacitore di capacità cerale, capacitore d'alta volta) risultati di testi, un cliente di i richiesti di l'energia 30KVAC cima di tensione pò accade. (10KVAC, cima di tensione 30KVAC voltage)

 

E risultati sodisfaziusi, a produzzione hè ancu uchjata. U primu ordine di circa 5,000 issa, pagi stimani hè realizatu à a fini di nuvembre. U primu u trasportu serà rializatu à u settore di u 15 è principià a partenza.

 

Nota: Questa prova, inseme cù 30KV20000PF, 40KV10000PF altre serie HVCT8G di condensatori ceramichi d'alta tensione d'alta capacità (condensatore di ceramica d'alta tensione, pavimentu di condensatori ceramichi per condensatori ceramichi d'alta tensione, condensatori ceramichi d'alta frequenza di alta tensione condensatori ceramichi di putenza ceramica, alta tensione). condensatore) pruduttu

 

Per più infurmazioni, PLS visita u nostru situ Web: www.hv-caps.com.

Prev:H Next:C

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C