A causa di 3 causa crack of high voltage capacitor ceramic

News

A causa di 3 causa crack of high voltage capacitor ceramic

 

A rupura causata da l'alta volta di capacitore di ceramica sò i trè cunnizzii.

 

Condensatori di alta capacità di tensione di ceramica (condensatori ad alta tensione, condensatori ad alta tensione, condensatori di potenza di ceramica, Chuck di condensatori, condensatori di potenza ad alta pressione condensatori ceramici) in u corsu, ùn ci sarà micca rottura hè cum'è. sperti ùn anu pussutu capì: questi condensatori in l'acquistu ùn anu micca prublema ah, se a tensione di prova, prova di a perdita, u test di scarica parziale, resistenza, ùn hè micca prublema! Tuttavia, dopu sei mesi in usu, o un annu dopu, hà truvatu chì alcuni condensatori ceramici à tensione alta (condensatori à tensione alta, condensatori di potenza ad alta tensione, condensatori di potenza di ceramica, u Chuck di condensatori, condensatori di potenza à alta pressione condensatori ceramici) hè a rottura di u! a fine, chì?

 

HA, HA! Dunque aiutanu à liberà i misterii! In generale, i capacitaturi di ceramica d'alta tensione (capacitadores d'alt voltaggio, capacitore d'alta tensione, condensaturi di putere di ceramica, u Chuck of capacitors, capacitore di capacità d'alta pressure ceramic capacitors) i fenomeni di descomposta di trè modi:

 

U primu, a descomposizzioni termali. Quandu u capacitore in un istantaneu o longu tempu di u currente di alta freccia di l'Allu Statu di elle cunniscite di u travagliu di alta tensione di quessi capacitori di ceramica (capacitore di alta volta, capacitore d'alta tensione, capacitore di putenza di ceramica, u mandrel di capacitanti, i capacitanti di ceramica di l'alta pressionazione, capacitors of power) sò quessi termali averebbe problemi. Perchè u capacitore pò avè a febbrae, ma micca a rata di calore è più rapidu d'accensioni di a temperatura, causannendu a temperatura di a descomposizzioni termale.

 

Secundummu, a degradazione chimica. Cattenser à ceramica high voltage (capacitore d'alta tensione, capacitore d'alta tensione), capacitors of power ceramic, Chuck of capacitors, capacitie di capacità d'alta pressjoni di capacitanti di a tabulazione, ci sò spazii trà e molécule, u prucessu pò ancu anu crachate è altri cracu. U travagliu in a longa durata, u cicittu seranu quarchi pocu di e reazzioni chimichi producinu l'ozonu, di di l'oxido di carbonu è l'altri gassi. Quandu sò stati gasi sò accumpulati, avè avutu un impactu in a staghjoni di l'encapsulazione fora, ciò chì hè in u latinu di issi stranieri cù slotte, chì hè cum'è rupture.

 

Tercero, a rupture of ion ion. Capacitors of high capacity of voltage of ceramic (capacitors of high voltage, capacitors of high voltage, condensers of power of ceramics, Chuck of capacitors, condenser capacitors of high pressure capacitors) is ion in the power di una forma attiva in motion.Work à longu u ghjornu in u campu l'electricu l'intensificazione di i iochi in liberu, u corrente in una crescita, è si produci à a distruzioni tramindui di a capa insulating d'isolation, chì hè cum'è un disegnatore.

 

A ruppa hè u puntu currentu in u tempu, in solitu à circa sei mesi, o ancu un annu dopu. Cù u percorsu, ci hè a pruduzzioni di a pruduzzioni di a pianta hè pobata, ùn pò micca stata di trè mesi o questu hè cusì cum'è l'altru. In altri palori, capacitors of high voltage (capacitors d'alt voltage, capacitors d'alta volta), capacitors of power ceramic, Chuck of capacitors, capacitors di capacità d'alta pressure capacitors ceramic, a vita è solu trè mesi à un annu o so. U tipu di condensatore sò generalmente Utilizatu in a grid inteligente, generatore d'alta tensione, a prestazione di vetchju di altu tensu è di altri equipaghji nantu à l'occurrence di sti prublemi hè assicurata pruibitu!

 

Cumu solu questu problema? Ci hè una manera di pruvà sta tipu di prublema?

 

Vogliu dì chjaramente assai: l'emergenza di sta situazione ùn hè micca l'anticipazione di l'aghja di sti prudutti sò simile, perchè u me analisi anu deve esse a necessità d'un certu puntu. Duvamentu di cumpusizioni termale, a degradazione chimica, l'ionizazione di degradazione hè un prucessu chì deve accumulation.Therefore, l'instrumentu pò esse micca pruvatu cù l'urigginali di capacitanti d'alta tensione di ceramica (capacitore d'altu tensione, capacitore d'alta tensione, condensaturi di putere di ceramica, u Chuck di capacitore, d'alta pressione Capacità di capacitanti à certi capacitanti) pò assiste à i risichi! Cumpetenzii, ah!

 

Allora, cumu pò esse riparatu?

 

A suluzione hè simplice, un materiale nantu à i cambiamenti, utilizate N4700 USmaterial Chi capacitor, ponu solu questi problemi X7R. O u Y5T, sti materie chì pare micca bè una bona pregunta ùn pò micca esse ellu solu, solu l'Stati Uniti utilizà a u material N4700 di Chi condenser hè u megliu scelta di scelta. Se pudete truvà altri impresi urganizzati puru questu materiale, nisun problema! Dui grandori maiori! U nostru example 30KV103K products, u primu a cosa ch'e aghju fattu hè 14 mm di diàmitru Y5V, aduprate u 17 mm di Y5T è dopu à Y5T 19 MM, 21 MM è da fà u N4700.And oghje hè u diametru di 27 MM N4700.This hè u cambiamentu di un capacitore, dimensione è materiale sò stati trouvenu in eternu, u cambiu in u prezzu hè ancu surprisante: 14.4 Yuan, 22 Yuan, 28 Yuan, yuan 30, è finalment, u prezzu attuale hè 38 Yuan terzu postu, u materiale d'imballa hè assudente inequivocale! Fai dui CT81 di cipulcru blu di ceramica d'alta volta Capacitors Aberdeen, o cilindrici Un capacitore di capacità alta di tensione di ceramica (capacitore d'alta tensione, capacitore d'alta tensione, condensaturi di putenza di ceramica, u mandrel di capacitanti, capacitore di ceramica d'alta pressa di capacitie di forza) sò pruduciati in u material encapsulated usando l'Germania!

 

Comu un ingaghjamentu à alta per avè dicemu bè: u nostru pruduttu è u TDK Giappone chì e nostre bisogni ùn sò micca, è a qualità di i prudutti alemani in a listessa linea di u clienti di Philips hà dumandatu chì cose i millors prudutti in u mondu, datu chì i so apparati sò decennii di millaie di dati o ancu parechji miliuna di dati, se i capacitanti di venti di tensione (capacitanti d'alta tensione, capacitore d'alta tensione, capacitore ceramic, forza, u mandrel di capacitance, capacitance di alta pressure, capacitore di certi) anu influitu da a U prublema, hè inacceptable! Quedarici, i bisogni di Philips fegate chì i nostri prudutti è a nostra fabbrica cù 10 anni di a so creazione vita hè di assicurà chì e 20 anni ùn hè micca nunda di male!

 

 

Amichi, l'usu di capacitore di certi tazziuni d'alta tensione (capacitore d'alta volta, capacitore di forza d'alta tensione, capacitanti di putere di ceramica, u Chuck di capacitirsi, capacitivi di capacità à a pressione di capacitie di ceramica) si sviluppà diventate sempre? Ùn truvà micca u fornitu adattatu? Questu di u so cumpostu costu di pocu costu cù capacitazioni ceramica di alta tensione hè HVC trova chì u restu restu assicuratu:? HVC di capacitanti d'alta tensione ceramica usata N4700 di materiale ùn hè micca solu più preziosa, i nostri prudutti passà più di 6 mesi (test di crescente) teste di vita!

 

Per più infurmazioni, visite u nostru situ Web: www.hv-caps.com.

Prev:H Next:S

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C