Dielectric Materials Different, Different Prezzi

News

Dielectric Materials Different, Different Prezzi

Condenser ceramic di alta volta 35KV 2200pf, una larga scatula di i diversi materiali!

 

Diversi materiali, diversi prezzi, chì nimu ùn capisce. Tuttavia, quandu a differenza di prezzu di 10 volte più o menu, cumu trattà? I clienti mi anu dettu: Morgan, ci sò fornitori chì offrenu u condensatore ceramicu Fengyun ad alta tensione hè di 3.8 Yuan. condensatori di alta tensione N4700 materiale, u prezzu di 42 $ a lacuna hè troppu grande, per piacè aiutami à spiegà!

 

Ci hè vintu chì l'utilizazione di i clienti d'alta volta di i capacitanti ceramichi cum'è cumpunenti di u generatori d'alta tensione di u capacitore per aduprà 2200PF nominali, a capacità nominali 35 kv tension, 25 mm in diameter.Price era 3.8 Yuan.Material for the Y5V. U so usu di un mesi dopu da a fallimentu di a scumparsa di capacitore sarà u casu. Let cf:

 

 

 地方 十 多个 饭店 梵蒂冈 梵蒂冈 梵蒂冈 反动 个

 

Comu pudete vede in u tagliu prima, a resistenza di u isolante hè u più grande uvostru altu N4700 materiale, u cumpurtamentu per l'esercitu massimu, devenu appartene à Y5U o Y5V above.Differenti di 20 resistenza di insulazioni di u isolatu.Insulanza resistenza supiriore à a capacità attuale di u più grande, da cunsiderà, da a perspettiva attuale, hè chjaramente u bonu materiale N4700.

 

Invece, ancu pudete vedere in a tavula cù a perdita dielettrica, u materiale N4700 di capacitanti ceramicu d'alta tensione, Y5V o Y5U perda di menu di 10 volte. Questu spiega a N4700 hà fattu una stazione assai più bona.

 

L'altru hè u funziunamentu di a temperatura, a veloce Y5V o a cambiura massima Y5U pò andà à 55 à - 80%, cumparatu à 20%, hè un fattu scary chì N4700.A ritmu di cambiamentu, in fattu, u travagliu nantu à u Linìa, sarà un errore in a situazione.

 

Infine, Analizzemu e dimensioni adatte. Prima di l'invitati chì i fornitori sò Y5V, è u diametru di 16 ~ mm o menu. U nostru pruduttu hè N4700, u diametru di 32 mm. U doppiu di u volumu.

 

Sceglite un capacitore, per determinar si hè appruvatu per i so prudutti, deve esse uguali cum'è l'HVC à paràmetri di precedenti chì cuntrastate cù l'analisi seriu è seriu di l'analisi. U prezzu ùn hè micca chì a chjave hè chì ùn pò micca esse adupratu. Pigliate u N4700 di capacità alta tensione di ceramica cù u prezzju Y5V micca solu à u listessu gradu, più impurtanti, anu un rigalu per e so propiu esigenzi per a comparazione di i prezzi di i prudutti N4700, chì ùn sò micca comparable, se ùn anu micca sicuru cumpresa possu Comparatu cù l'usu nurmale di i prudutti. U cunsigliu hè cunsigliatu per basta annantu à l'analizatu supra, hè megliu aduprà u materiale di u N4700, se ne custu cunsigliu u costu, per piglià a qualcuna diferenza ùn hè micca grande Y5T chì tutti aspetti i dui paràmetri sò simili, ma cun ghjustizia u Y5T precicepate per 35KV2200PF per esempiu, u prezzu avarà da circa $ 30, perchè u prezzu hè onesta.

 

Per più infurmazioni, PLEASE visita u nostru situ Web: www.hv-caps.com

 

 

Prev:C Next:A

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C