Capacitori ceramichi, passatu è prisenti

News

Capacitori ceramichi, passatu è prisenti

1940 hè statu scupertu chì i condensatori di ceramica sò avà a materia prima principale BaTiO3 (titanatu di bariu) cun isolamentu, per via di i condensatori di ceramica ponu esse una vasta gamma di temperature, condensatori di ceramica per a partenza di piccule è medie imprese, a precisione hè assai alta à mezu à l'attrezzatura elettronica militare.In ghjiru à u 1960 è u condensatore di ceramica laminata cuminciò à sviluppassi cum'è una merce. In u 1970, cù l'IC ibridu, un laptop, u prugressu di l'equipaggiu elettronicu si sviluppau dinò rapidamente è diventanu un cumpunente elettricu è elettronicu essenziale. mercatu di condensatori dielettrici condensatori ceramichi, u numeru di circa 70%.

Elementu insulating dielettricu utilizatu principalamenti in ceramica ceramica, a so struttura basica hè una ceramica di l'elettrodo internu è u superpositu di a sustanzita. Hè varii di ceramica, i prudutti elettroni, chì si ponenu micca indispittìvi, spiciarmenti ella dopu à u condensate dilectricu di certi constanti di chjave di speculature unleaded sò fora di u A zona chì hà principamente usata dioxide di titaniu, calcium, zirconiu è cusì ecc. Cume capacitors e d'altre capacitore, cumparatu à u bigliettu, grandi capacità, bona resistenza à u calori, adattatu à a pruduzione massima è prezzu prezzu.

A cumpagnia (HVC) materiale di high voltage à a capacitore ceramica hà fattu l'usi di l'esercitu cù a tassa d'altru è novu qualità di freccia. Pudete furnisce cù alta pressioni di 1kV à capacitors ceramic 60kV, è a freccia ultra alta à righjunghji 1000KHZ hè un pruduttu di laser di generatore ioniu negligenti, màquina X-RAY, màquina CT, detective e appruvazioni di metudi, incisione di coil, ignition, generator high voltage (generator Marx d'alta tensione), transformatori, tensione elettrica, voltaje di tension, welding, sprezzamento elettrostàticu è altri prudutti di l'equipagi essenziali.

Per più infurmazioni, visite u nostru situ Web: www.hv-caps.com.

Prev:I Next:P

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C