La ragione di macchjianu di CT

News

La ragione di macchjianu di CT

 

La macelleria in a professione medica hè stata largamente utilizata in quasi tutte l'architetti per i nivellu di u cuntestu cù a preparazione di sti prudutti medichi. Per quessa, u serviziu medica hè spessu presentata in a machina. Avemu sempre ochjianu pocu tempu à a struttura basica di a CT machine è a fonti principali di u fallimentu.
 
 
A, struttura di basa di a macchina CT
 
Dopu dopu anni di sviluppu, a struttura di a tecnulugia di CT ha statu assai improvatu, aumentendu i capelli di detector, scanning speed s'accelera. L'Species sò più numerosi. Ma a so cumpusizioni hè basu u stessu hardware, ci sò trè parte principali:
 
1, hè parzialmente è cù un pratiche detteru di rayuri X.
 
2 hè una cunsolta cù un computer
 
3, hè di rinuncià u lettu di pacificu.
 
Struttura è funzione da u puntu di vista pò esse divisu in: cuntrollu di l'scanniglianza di l'informatica è a ricustruzzione di l'imaghjini di parte di a parti meccanica di u scuperte di posicionamentu di pacienti - scanni freccia è di scatula. Produce un generatore di raghju X di alta pressione è u tubu di ragiunculiu è sforza l'informazione è a parti di a dettazione di dati. Sicondu sti capatoghji strutturanti basi di a CT fallia per definisce a sub omissioni di a direzione basica è ci hè una basa.
 
 
 
Dui crescenu di a cullezione CT macchine, fonti è caratteristiche
 
A CT causau per u fallimentu pò esse divisu in trè tippi: In prima, per via di fatturi ambientali causati a fallimentu ùn hè micca nurmale. U sicondu hè causatu da u travagliu improperu di a falla. Tercera, u computtu CT di l'envidiu stessu, un cambiu qualificativu. Parameter drift leducatu in usu mecànicu o fallimentu.
 
 
 
Fallimentu di 1 di fatturi ambientali
 
Cum'è a temperatura CT, a humidità, u gradu di purificazione d'aire, l'esistenza CT di a fallimentu di supply power causa per cambiamenti in fatturi ambientali chì chjamemu fiasione. Per esempiu: a ventilazione fugliale, a temperatura di l'ambienti hè troppu altu si portanu à certi apparati (com'è supply di energia o transformatori) sopra sottovalente o ancu creme, danni à circuit board. A intruduzioni di a robba macchina, i detrituri è i circuitiati assicurati generate una crescita di temperatura tremosa è altri artefattiti d'imaghjini; Cumpusorii di CT voltetaghju pò pruvucà chì l'informazione ùn hè micca fatti abbastanza, a macchina inestabile, ancu a prissioni ùn hè micca nurmale, a inestabilità di ragiunami, eventualmente a punta à a qualità di l'imagine, etc.; A purificazione d'aria ùn hè micca bonu di travagliu troppu cunsigliu di facilità in a vita di l'informatica. Una quantità di signalisation òttica di u trasmissione in cuntrollu di malfunzione per u dust accumulation of lead; se l'umidità hè troppu grande, cumportanu a fallimentu di e dispusitivi elettroni di sparta curretta di circuit. Cumpusorii ambientali direttamente o indiretti causati da CT hè un gran dannu, ancu a causari dannu permanente. Per quessa, l'ambienti di u operatore cumu possu, CT fault less, longa vita di serviziu.
 
 
 
2 errore umanu causa da un operazione improperu
 
Fatturi di errore umani cumuni sò: a mancanza di tempu o una correcciola di rutina, risurtannu a uniformità di l'imagina hè micca nurmale o bona, resultanti à a CT per l'errore di posizionamentu di pacienti ùn sò micca permessi di scumpari l'imagine; i sposi chì anu purtatu artifacti di l'articuli di metalli pruduciutu da prudutti; In u stessu tempu i cunduttori à una varietà di crash CT in opera; scelta di scanelli paràmetri aumentate l'artefattiti d'imaghjini deguttu improperu è cusì. CT hè ingressu à l'errore umanu ùn viaghja micca in cunsiquenzi periculosi, finu à l'identità di i ragii di i procedimi curretti à a nova operazione o à stallà a stallazione, in generale pò esse stata in successione.
 
 
 
3 · U hardware CT danneghja u so propiu fallimentu di produzione principale
 
A più impurtante di CT timida hè in cunfurmità cù e liggi di probabilità statistica di l'occurrence di fallimentu duranti u tempu hè statu tendenu à saddle-shaped, chì stalla una alta taxa di fallimentu duranti i primi sei misi, sei mesi dopu un tempu longu di u tempu (5- 8 anni) in u periodu di setti sibbile abbastanti sete o ott'anni, è cumincià à aumentà gradualmentamente.
 
a · fiascu di e parti meccaniche
 
I seguenti da azione di i trè principali falli èranu presentati;
 
Cù a vita aumentata di l'equipaggiu, fallimentu meccanica, ma ancu cù l'aumentu annu. Cunsigliu Tempu hè adupratu per cambià u modu di rotazione inversa in un tempu di ciclo di scanatura per cumpia una veloce di rotazione chì hè corta (uniforme) - lenta à firmà, è ripetuta constantemente, hà purtatu à una rata più alta di fallimentu meccanica. Per esempiu, a rapidità spessu parevanu inestabili, fàcili per generà spin massa luntanu da cuntrollu, frenu, hit, cintura massa stretta troppu solita. E cable, fracture è other failures. Oghje, a maiò parte di CT sò l'usu di a tecnulugia di u slip, a rotazione uniforme di un modu, è una altra machina high-end utilice a tecnulugia di unità magnetica, chì reduciu assai u sferimentu di a machina rotativa. In ogni casu, dovutu a l'usu di anelli slip, ponu ancu parechje difendenza, perchè l'arraggiatu di u fogliu rotanti i purtaranu à u cuntattu di praticate longu, è accumetti una seria di falluli elettriquesi è elettrici, cum'è spin out of control, high pressure control, ignition (high slip ring), Unipochi (slip ring transmission) periscenu a sditta di perdita. Pò esse sicuru d'annunzià u sguardu di mantenimentu di anellu è sustituzione. L'altri cumpunenti sò ancu propensi a fallimentu miccanicu, cum'è a parte meccanica per ragimuli radiolofici hè facilissimu d'esce da u cuntrollu, stuck; fallimentu di u fanatru dopu travagliu longu; u signalamentu di cuntrollu di rotazione di u rotore di u generu di pulse pò ancu esse uttene perduvule o dannu, cum'è a pèrda di i pulse phenomena.
 
b · Raggi X parte di a faglia generata
 
Cunsigliu di raghjonu CT hè un puntu di cuntrollu di a pruduzzioni di a machina da i cumpunenti seguenti: inverter d'alta frekwenza, transformatori d'alta volta, u tubu di dui ragiuni è u circuitu di cuntrollu, u cattuto d'altu voltaje. Una parte di u inversore principale hè adupratu per trasfurmà in una frekwenza di freccia aghjusta à u primariu di a transformatore d'alt voltante. Pezzi cumuni sò:
 
(1) u tubu di rage-failure-ray: cum'è un fallimentu di l'anodu rotanti, manifestatu cum'è un grande rughjone rotanti. Seriu di ùn turnà. Stuck, l'esposizione generate quandu l'anodu fenomenu in corruzzione; filamentu hè parte di a culpa, u filamentu off. Perchè micca radiu; A rotazione di u X-ray tube glass failing a leakage di cume in a rupture or leakage, non esposizione, vacuum drop, high-voltage ignition e so on.
 
(2) generate una parte d'alta pressione di a falesa: fallimentu di un circule inverter, riduzzione, etc., transformatore d'alt voltante, circuit breve, condenser à capacitance d'alta volta, affettu. Questi fiaschi spessu risultatu in u fucusu currilatu hà svinutu. À u stessu tempu ùn pò esse esse espunutu, o esposizione di a prutezzione autumatica di l'interruzzione.
 
(3) Culatta di viti in alta tensione: un connector cumunu hè falata, causando ignición, sopra vultaje o altu voltaje, catturite di veternu prima Cunsigliu di u rotulu di rottazioni X dopu l'usu prolongatu, per via di l'usu è a lacustre causatu un cortacircu internu altu Cumpressi di vence di volta, sti falluti sò nurmalmenti cresce cù u fusile brushed.
 
c · parte urdinatore di a faglia
 
A probabilità di parte di a furmazione di partenza hè relativamente chjuca, hè faciule di reparazione, cum'è u teclianu cumuni, u mouse, trackball, qualchì problema. A maiò parte hè u discu duru, unità di tape, fallimentu magneto-otticu, chì hè dovutu à u discu duru è un usu più prolongatu, a zona malva si sviluppa gradualmente, cundottu per u danni totali.
 
Vulete sapè di più nantu à a macchina CT, l'attrezzatura di raggi X utilizza un condensatore ceramicu à alta tensione, per piacè visitate www.hv-caps.com 
Prev:H Next:C

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C