A qualità di eposi chjude di capacitante d'alta volta

News

A qualità di eposi chjude di capacitante d'alta volta

L'externalitzazione di a capacitore di pressione alta di a fossa ceramica di fiocchju, a chjucu di epoxi, chì ùn hè micca solu un materiale d'encapsulation, a so qualità è e caratteristiche afecta a qualità di u stessu capacitore.

 

Prima di tuttu, u capacitore di ceramica di Chips l'uni à l'altri è a capa di l'epoxy sò una cumminazione di punti, i punti spessu combina hè a capacità d'un altru più di elli in punta. Dunque, a densità di siti di l'unione, un successu direttu in u PE. A densità, u megliu, a più chjuca hè a quantità di scaricamentu partziale.

 

A seconda prissioni, alta o alta tensione di u capacitore di ceramica in u prucessu di l'esekzione di u travagliu, si trovanu stressu da u calore, perchè u stress regurgitatu in repetitu occasioni estenderu una cuntrazzioni trà i nuclei è vi farà u viulenza entre a resina, u A capacità di l'eliminazione di gasu di a tensione in u capacitor tendenu à cascà di manera significativa, mentri l'aumentu dramaticu di l'EP hè quì, perchè u capacitore hè fácil per iscià.

 

Un novu, in solitu par dì chì u prucessu di recuperazione d'auto, in fattu, u capacitore dopu à a sintering a temperatura alta, un stress termale à a so necessità di calmà à i processi naturali. U più tempu di ricuperazione, a capacità per sustene a tensione di u capacitore in termine di qualità serà più. Per esempiu, in comparatorius, a produzzione s'hè fatta da pocu tempu di u capacitore, i teste di a tensione di 60 kV, è dopu pocu da dui mesi di recuperazione, a capacità di pressione più grande, finu à u 80kV o più.

 

 Inoltre, per a diversità di materiali epoxi, a capacità di e diverse temperature. Per esempiu, unipochi di l'internu di condensing ceramic di alta volta in cundizioni di a temperatura baixa ùn sò micca crescenu impressiunale. Ricerete à un cliente, un pruvvidente di u produttu, per sparghje sottu u cero à i numeri 30, hè naturali chì sò rassicati. Ci sò dui raggioni, u primu materiali, sottu à a temperatura epussìdica, sò tolerati, chì volenu chì i propietati pobuli à i bombe; Un altru ragiunamentu pò esse incumpatta cù epoxi è l'espansione è a cuntrazzioni termale di Chips. Giving like result the low temperature of 30 degrees below zero, stress per cold è inconsistente, ùn reduvi u voluminu di a stessa magnitude, chì ripressa.

 

Per più infurmazioni, accessìtevi u nostru situ Web: www.hv-caps.com.

 

 

 

Prev:D Next:O

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C