CT Machine Failure Investigations: Root Cause & Soluzioni di Riparazione

News

CT Machine Failure Investigations: Root Cause & Soluzioni di Riparazione

I scanners CT sò stati largamente utilizati in l'industria medica in quasi tutti l'uspitali à u livellu di u conte in Cina è in i paesi d'oltremare. I scanners CT sò machini cumunimenti incontrati in i servizii medichi. Ora lasciami introdurre brevemente a struttura basica di un scanner CT è e cause principali di fallimenti di scanner CT.

 
A. Struttura basica di scanner CT
 
Dopu anni di sviluppu, i scanners CT anu subitu miglioramenti significativi, cumprese un aumentu di u numeru di strati di detector è una velocità di scansione più veloce. Tuttavia, i so cumpunenti hardware restanu largamente listessi è ponu esse divisi in trè parti principali:
 
1) Gantry di rilevatore di raggi X
2) Consola informatizzata
3) Tavola di Pacientu per u pusizioni
4)Strutturalmente è funziunale, i scanners CT sò cumposti da i seguenti cumpunenti:
 
A parte rispunsevuli di cuntrullà a scansione di l'urdinatore è a ricustruzzione di l'imaghjini
A parte meccanica per u posizionamentu di u paziente è u scanning, chì include u gantry di scanning è u lettu
Generatore di raghji X d'alta tensione è tubu di raghji X per a produzzione di raghji X
Cumpunente di acquisizione è rilevazione di dati per l'estrazione di informazioni è dati
Basatu nantu à queste caratteristiche strutturali fundamentali di i scanners CT, si pò determinà a direzzione basica per a risoluzione di i prublemi in casu di malfunzionamenti.
 
Dui classificazioni, fonti è caratteristiche di i difetti di a macchina CT
 
I fallimenti di a macchina CT ponu esse classificati in trè tippi: fallimenti causati da fattori ambientali, difetti risultanti da un funziunamentu impropriu, è fallimenti dovuti à l'anziane è a deteriorazione di i cumpunenti in u sistema CT, chì portanu à a deriva di paràmetri è a usura meccanica.
 
1)lures causati da fattori ambientali
Fatturi ambientali cum'è a temperatura, l'umidità, a purificazione di l'aria è a stabilità di l'alimentazione pò cuntribuiscenu à i fallimenti di a macchina CT. A ventilazione insufficiente è a temperatura di l'ambienti elevate pò causà l'apparecchi cum'è l'alimentarii o i trasformatori di surriscaldamentu, putenzialmente purtendu danni à u circuitu. L'interruzioni di a macchina è a deriva di a temperatura eccessiva risultante da un raffreddamentu inadegwatu ponu generà artefatti di l'imaghjini. Surge in a tensione di supply CT pò disturbà u funziunamentu propiu di l'urdinatore, causendu inestabilità in l'operazioni di a macchina, pressione anormale, inestabilità di raghji X, è infine affettendu a qualità di l'imaghjini. Purificazione di l'aria poveru pò risultatu in l'accumulazione di polvera, chì porta à malfunzionamenti in u cuntrollu di trasmissione di u signale otticu. L'umidità eccessiva pò causà short-circuits è fallimenti di i dispositi elettronici. I fattori ambientali ponu dannu significativu à e macchine CT, à volte ancu causanu danni permanenti. Dunque, mantene un ambiente operativu ottimale hè cruciale per minimizzà i difetti di a macchina CT è allargà a so vita di serviziu.
 
2)Faults causati da errore umanu è funziunamentu impropriu
I fatturi cumuni chì cuntribuiscenu à l'errore umanu includenu a mancanza di tempu per e rutina di riscaldamentu o calibrazione, chì risultanu in uniformità di l'imaghjini anormali o prublemi di qualità, è un posizionamentu incorrectu di u paziente chì porta à l'imaghjini indesiderati. L'artefatti di metalli ponu esse pruduciuti quandu i pazienti portanu oggetti metallichi durante i scans. U funziunamentu di parechje macchine CT simultaneamente pò purtà à crashes, è a selezzione impropria di i paràmetri di scansione pò intruduce artefatti di l'imaghjini. Di genere, l'errori umani ùn causanu micca cunsequenze severi, sempre chì i motivi sottostanti sò identificati, i prucedure adattati sò seguiti, è u sistema hè riavviatu o rioperatu, cusì risolve i prublemi cù successu.
 
3) fallimenti hardware è danni in u sistema CT
I cumpunenti di hardware CT ponu sperimentà i so propri fallimenti di produzzione. In a maiò parte di i sistemi CT maturi, i fallimenti si verificanu secondu una tendenza in forma di sella à u tempu, dopu a probabilità statistica. U periodu di stallazione hè carattarizatu da un tassu di fallimentu più altu in i primi sei mesi, seguitu da un tassu di fallimentu relativamente stabile durante un longu periodu di cinque à ottu anni. Dopu stu periodu, a rata di fallimentu aumenta gradualmente.
 
 
a. Falli di parti meccaniche
 
I seguenti difetti principali sò principalmente discututi:
 
Cum'è l'età di l'equipaggiu, i fallimenti meccanichi aumentanu ogni annu. In i primi tempi di CT, un modu di rotazione inversa hè stata utilizata in u ciculu di scansione, cù una velocità di rotazione assai corta chì hà cambiatu da uniforme à lentu è si ferma ripetutamente. Questu hà purtatu à un tassu più altu di fallimentu meccanicu. I prublemi cum'è a velocità inestabile, spinning incontrollable, prublemi di frenu, è prublemi di tensione di a cintura eranu cumuni. Inoltre, ci sò stati usu di u cable è fratture. Oghje, a maiò parte di e macchine CT utilizanu a tecnulugia di slip ring per una rotazione liscia unidirezionale, è alcune macchine high-end incorporanu ancu a tecnulugia di trasmissione magnetica, riducendu significativamente i guasti in i machini rotanti. Tuttavia, i slip rings introducenu u so propiu inseme di difetti, cum'è un attritu prolongatu pò risultà in un poviru cuntattu è innescà fallimenti meccanichi è elettrici, cum'è filatura incontrollata, cuntrollu d'alta pressione, ignizione (in u casu di slip rings elevati), è perdita di cuntrollu. signali (in u casu di trasmissioni di slip ring). U mantenimentu regulare è a sostituzione di i slip rings hè essenziale. L'altri cumpunenti, cum'è i collimatori di raghji X, sò ancu propensi à fallimenti meccanichi, cum'è per esse bloccati o fora di cuntrollu, mentre chì i fanali ponu falli dopu à un funziunamentu longu. U generatore di impulsi rispunsevuli di i segnali di cuntrollu di rotazione di u mutore pò sperimentà usu o danni, purtendu à fenomeni di perdita di impulsi.
 
b. I difetti generati da i cumpunenti di raghji X
 
U cuntrollu di a pruduzzione di a macchina X-ray CT si basa in parechji cumpunenti cumpresi inverter d'alta frequenza, trasformatori d'alta tensione, tubi di raghji X, circuiti di cuntrollu è cavi d'alta tensione. I difetti cumuni includenu:
 
I fallimenti di u tubu di raghji X: Questi includenu un fallimentu di l'anodu rotante, manifestatu da un rumore forte di rotazione, è casi gravi induve a commutazione diventa impussibile o l'anodu si blocca, risultando in sovracorrente quandu esposta. I fallimenti di filamenti ùn ponu micca causà radiazioni. A fuga di u core di vetru porta à a ruptura o a fuga, impediscendu l'esposizione è pruvucannu caduta di vacuum è ignizione à alta tensione.
 
Falli di generazione di alta tensione: difetti in u circuitu di l'inverter, guasti, cortocircuiti in u trasformatore d'alta tensione, è l'ignizione o a rottura di condensatori d'alta tensione spessu causanu u fusible currispundente. L'esposizione diventa impussibile o hè automaticamente interrotta per a prutezzione.
 
Guasti di cable d'alta tensione: I prublemi cumuni includenu connettori sciolti chì causanu ignizione, sovratensione o alta tensione. In i primi machini CT, l'usu prolongatu pò purtà à l'usura di i cavi d'ignizione d'alta tensione, risultatu in short-circuits internu. Questi fallimenti generalmente currispondenu à un fusible brusgiatu.
 
c. I difetti di l'urdinatore
 
I fallimenti in a parte di l'urdinatore di e macchine CT sò relativamente rari è di solitu faciuli di riparà. Involucranu principarmenti prublemi minori cù cumpunenti cum'è tastiere, surci, trackballs, etc. Tuttavia, i fallimenti in i discu duru, unità di cinta, è i dispositi magneto-ottici ponu accade per via di l'usu prolongatu, cù un aumentu di e zoni cattivi chì portanu à un totale. danni.
 
Per più infurmazione nantu à e macchine CT è l'usu di condensatori ceramichi d'alta tensione in l'equipaggiu di raghji X, visitate www.hv-caps.com.

Prev:H Next:C

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C