Studi di Industria di capacità Power China (investment) (4)

News

Studi di Industria di capacità Power China (investment) (4)

 

                                        Sezione III L'industria di l'energia di a Cina hè caratterizata da u condensatore

 

Attualmente, l'industria di l'energia di a Cina e caratteristiche principali di u condensatore sò e seguenti:

 

(A) capacitore elettrolitichi, kit ceramica, è i condensatori di film sò trè condensatori principali, a uscita di u condensatore hà fattu più di 90%. Frà elle, kit ceramica, condensatori in u mercatu mundiale resteranu dominanti, mentre i condensatori di chip domineranu u mercatu condensatori ceramichi è condensatori di tantalu. A miniaturizazione, alta capacità, alta tensione à alta frequenza, interferenze, è per impegnassi in una serie di condensatori ceramichi continueranu à sviluppà.

 

(B) u tene chjude, a grande capacità, a longa vita, a temperatura alta, e condenser elettrolitici di l'ESR, etc. hè a direzzione di u sviluppu.

 

(C) i prodotti di capacitore chipali cuntinueghjanu à guidà a piccula impedanza, di petite chjesa, d'alta capacità, di u funziunamentu, di a funziunaria di polimeru funziunale di capacali è a applicazione si sviluppa più.

 

(D) di a dumanda di u mercatu di i condensatori di film plastichi è di a quota di mercatu diminuirà, ma a dumanda di condensatori di film plastichi metallizati aumenterà, l'infurmazioni è e apparecchiature di cumunicazione per a dumanda di condensatori di cera di plastica aumenteranu per l'infurmazioni è di cumunicazione U mercatu di i condensatori di film plastichi continuerà à espansione . Alta frequenza, per risponde à e norme di sicurezza, alta temperatura, piccule dimensioni, a tecnulugia di u condensatore di chip serà a direzzione di sviluppu.

 

In ssu curtu, a situazione ecunòmica economica interna di a capacitore in tuttu hè relativu stabile, cum'è i capacitanti chì producinu i paesi, cum'è a produzzione di putere, serà u nostru sforzu finali.

 

 Se ci vole High capacitance ceramic tension, pudete truvà https://www.hv-caps.com

Prev:C Next:F

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C