Studi di Industria di capacità Power China (investment) (2)

News

Studi di Industria di capacità Power China (investment) (2)

 

                                Studi di Industria di capacità Power China (investment) (2)

 

cuntinuà:

(2) condensatore di serie: serie in e linee di trasmissione è distribuzione à alta frequenza, linee di distribuzione per cumpensà a reattanza induttiva, aumentà a stabilità statica è dinamica di u sistema, migliurà a qualità di a tensione di linea, una distanza di trasmissione più larga è aumentanu a capacità di trasmissione. A struttura di basa hè condensatori simili è paralleli.

 

(3) condensatori di accoppiamento: adupratu principalmente per a comunicazione, a misurazione, u cuntrollu, a prutezzione è l'estrazione di linea di energia à alta tensione in alta frequenza in usu d'energia per e parti. Condensatore di accoppiamento ad alta tensione finitu nantu à e linee di alimentazione in u latu bassu attraversu a bobina di accoppiamento à terra, in modu chì u dispositivu di trasportu à alta frequenza à accoppiamento di linea di trasmissione à bassa tensione è ad alta tensione. Condensatore di accoppiamento è u gusciu d'acciaio da a basa di porcellana è coperchio fattu di cumpusizione. Conchiglia fatta di lastra d'acciaiu sottile chì hà u espansore per cumpensà l'impregnazione di u volumu cù cambiamenti di temperatura.

 

(4) Condensatori Circuit Breakers: anticamente cunnisciutu cum'è condensatore di graduazione. U circuit breaker EHV adupratu in parallelu sia in a superficia di frattura da l'effettu di pressione, a tensione trà u prucessu di frattura è di rumpitura ancu quandu hè disconnessu, è per migliurà e caratteristiche di l'arcu di u breaker, migliurà a capacità di rottura. U circuit breaker cumunitariu di condensatori hè simile à a struttura è à i condensatori di accoppiamento. Cù u sviluppu di condensatori ceramichi ad alta tensione, i condensatori ceramichi sò stati aduprati cum'è un elementu di condensatore, è dopu in u cunchju di porcellana fattu di condensatore di piastra d'acciaio fattu di interruttori.

 

(5) Condensatori elettrici: per una frequenza di 40 ~ 24,000 Hz sistemi di apparecchiature elettriche per migliorà u fattore di potenza, migliurà e caratteristiche di u circuitu di tensione o di frequenza. U condensatore di calore elettricu per via di u più grande, deve assicurà chì u so calore sia bè, spessu aduprendu una piastra di raffreddamentu d'acqua. Per 4000 Hz o più condensatore elettricu, cù a so piastra di ottone saldata.

 

(6) Condensatori di impulsi: immagazzinamentu di l'energia da u rolu principale in u periodu più longu di tempu micca da a carica di l'alimentazione, è dopu in un periodu assai breve per oscillazione à oscillazione o scarica, un grande impattu nantu à a putenza dispunibile. U condensatore di impulsu hè largamente adupratu, per esempiu, cum'è generatore di tensione d'impulsu, l'impattu di u generatore attuale, u circuitu di oscillazione testendu cù i dispositivi di basa (immagazzinamentu di energia).

 

(7) è condensatore di filtru DC: Per dispositivi DC ad alta tensione è dispositivu di filtru rettificatore ad alta tensione. U condensatore di filtru AC pò esse adupratu per filtrà l'armoniche attuali à alta frequenza.

 

(8) Condensatore standard: Per circuitu di misura di perdita dielettrica à alta frequenza, capacitanza o adupratu cum'è misura standard di unità divisore di condensatori ad alta tensione. U valore di capacità standard di a capacità necessaria hè precisu è stabile, è dunque spessu adupratu mediu gasu coassiale doppia schermatura è sistema di elettrodi sferichi cilindrici è concentrici.

 

www.hv-caps.com 

Prev:2 Next:D

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C