Cume fugliate parechje cumpagnie fubbe di capacità ceramica di alta tension

News

Cume fugliate parechje cumpagnie fubbe di capacità ceramica di alta tension

Cumu alzà alcune imprese fatte di alta tensione di condensatori ceramici di pregiudiziu?

 

Quandu u dicenu: u praticamentu hè u solu criticu per a verità di prughjetti. Overi l'anni, cum'è qualchissia di l'ignuranza di l'associazione non prufittazione, pretende vantate, i marchi naziunali di capacitanti ceramicu d'alta tensione di stu signu chjardu. Ci hè principale riflette in resistenza à a tensione, certi cumpagni per furtificà a so scienza di a ceramica di a cattighi di capacità produtiva di capacitanti, anchi l'esagera chì u valore di a pressione massima marcatu a tensione nominali, è hè stampatu in u condensador above.

 

Per esempiu: alcuni fabrizii dispunì offerte cunduttori ceramichi di vitali, pruvucatu fatta, 20KV1000PF da u cliente, avisso averà a tensione ritima di i prodotti di u 10 kV, u so circuitu 10 kV voltatu hè più appruvatu per assicurà a vita di l'operazione normale di u circudu è u sistema. Si u stresses suprana a capacità di 15 KV, u capacitore Fengyun, de hecho, limita.Se ci sò più di 20 kW o di menu, quellu chì in u rugliu. Perchè qualcuni di l'arrogance à l'uttene, invece di l'interessi di i invitati Serà marcatu un capacitore o 20KV 15KV, e cunsequenze ponu esse imaginati.

 

A causa di sta parte di u pecorinu negru, assai cumpagni sò furmatu un pattu psicologicu: a qualità di a pruduzzione domestica di capacitanti ceramichi d'alta tensione ùn funziunà Unu di e case, dui di questu, i clienti hanu troppu cunsulazione. . Un pocu focu in a marca è l'imaghjina corporativa soffrenu, hè statu annunziatu: ùn ci hè micca un capacitore di certi in alta tensione in fattu! Inoltri i clienti cù impatience hà dichjaratu: Disgrazia, ricusà l'usu di marchi naziunali, ma ancu ricusatu di pruvà teste samples! Questu hè ancu chì hè statu vittimi di u prufunnu impattu di a malanova!

 

Allora, cumu per frigherà sta situazione? Tutti i nostri prudutti è i frau intrattenimentu di u corpu negru, u nostru pruduttu hè u risultatu di Philips è d'altre sucità straneri esigenti testi! In questu casu, avemu bisognu di u so poviru cunsigliu di a fiducia cuntò à u Invitati: Cumpagnia HVC Capacitor Manufacturing Co., Ltd, Philips è altre imprese in a machina di raffinaturi e CT usendu a nostra capacitore ceramic di alta tensione è dumandalli micca di cunsece un cambià d'opinione in i nostri prudutti naziunali?

 

Siconda hè dichjaratu chì a lumera ùn hè micca da a bocca à pruvvidente prufundità. L'offerta di l'utilizazione di Philips in i nostri teste di capacitore di ceramica d'alta volta è di registri di e transacciones, perchè i visitori pò vede: Philips sò in usu, ma è per quessa ?

 

Oghje, i nostri prudutti da a cumpagnia di Philips è coperà in modu attivu cù i rigistri rigurte di R + D, hè stata per aghjurnà da aduprà cù u produttu alemanu. Hè perchè, ancu s'ellu importa di capacitivi ceramichi d'alta tensione, accetta l'EE capacitance. hà dettu chì tuttu issa! Assicuratevi chì i so prudutti sò kompetittivi, in casu hè custatu più caru chì Philips Oh!

 

Per più infurmazione, visitate u nostru situ Web: www.hv-caps.com.

Prev:H Next:H

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C