Partenariatu di distribuzione di condensatori HVC in i Stati Uniti è l'Asia Sudueste --Tecnulugia IBS

News

Partenariatu di distribuzione di condensatori HVC in i Stati Uniti è l'Asia Sudueste --Tecnulugia IBS

HVC Capacitor hà annunziatu recentemente una nova cullaburazione cù IBS Group, un distributore di cumpunenti elettronicu ricunnisciutu in u mondu chì si trova trà i primi 50 in u mondu. Sutta sta cullaburazione, IBS Group diventerà u partner di distribuzione ufficiale di HVC Capacitor in l'America di u Nordu è l'Asia Sudueste. Questa cullaburazione seguita una cullaburazione di successu in un prughjettu di sustituzione di condensatore ceramicu Vishay chì data di dui anni fà. U travagliu cù u Gruppu IBS puderia espansione significativamente l'influenza di HVC Capacitor è custruisce nantu à a cullaburazione precedente cù a cumpagnia. A nova cullaburazione marca un sviluppu eccitante per l'affari di HVC Capacitor.





A Tecnulugia IBS hè in permanenza in cerca di opportunità per incrucià e famose parti di cumpunenti cù i fabricatori cinesi. Iddi sunnu particularmenti impressed with HVC sustituzione successu di cumpunenti Murata è Vishay è vede putenziale significativu in stu spaziu. In a so prima cullaburazione cù HVC, si focalizeghjanu nantu à l'Uninterruptible Power Supplies (UPS) è i tradiziunali DC-DC è AC-DC power supplys. 
 
Inoltre, IBS Technology hà una forte presenza in l'Asia Sudueste, in particulare in Filippine, Malesia, India, Singapore, Hong Kong è Vietnam. Questa cullaburazione senza dubbitu aumenterà a presenza di u mercatu di HVC in questi paesi.

https://www.ibselectronics.com/ 




Prev:H Next:

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C