Difference entre Cerre ciel cilindrica di vallette

News

Difference entre Cerre ciel cilindrica di vallette Share

 In a forma di càmpulule di lattice di cundimentu di capacità alta di tension volumes sò in a so maggurità di u tipu blu, sò certi produtti gialli di articuli chipsi di curati. Differenza entre a tenza di u cundinastru di a ceramica di l'altru per l'apparenza di l'buttiglia, u punteddu cintrali induve, in generale di u culore biancu è marrone. E di forma cilindrica, capacitore di chip di ceramica di a diferenza trà azione, sopratuttu à e caratteristiche:

 

Un rendimentu di e scaricamentu parituali, in forma di capelli d'alta volta di u PS di condensing ceramica hè relativamente alto, mentri chì a cilindrica di a ceramica di u PS d'alta tensione hè bassa, hè stata aduprata in i dispusitivi di a rintra intelligente, cum'è a casella di a misura di pressione alta, cambiamentu di sottuposti di pressa, ecc. In resistenza, u blue chip d'alta volta di u crescenu di a cundizione di ceramica per esse agisce.

 

Dui, HVC di cundensazione cilindrica di alta tensione di ceramica, sò generalmente usati in i materiali N4700-type, l'utilità di vita di 20 anni, impegnu cù a qualità hè di 10 anni. E richieste speciali cume i clienti ùn usanu micca altri materiali, condensatore HVC cù N4700. Stu materiale hè caratterizatu da u coefficiente di temperatura chì hè chjucu, u Cunsigliu hà messu una piccula resistenza, boni caratteristiche di alta frequenza, di bassa perdita, bassa resistenza interna. Per tutti i mezi, chip blu di alta tensione di condensatore ceramicu hè ancu adupratu materiale N4700, tuttavia, u rendimentu di u pacchettu di foglia di imballu cilindricu ancu. Tuttavia, se i requisiti di l'attrezzatura ùn sò micca cusì alti, chì ùn deve micca aduprà un condensatore cilindru. Per esempiu, e macchine à raggi X Philips è e macchine di TC, ecc, hè di aduprà u materiale di N4700 furmendu blue-chip di alta tensione di condensatore ceramicu. Allo stesso modo, l'aspettativa di vita pò esse raggiunta da 10 à 20 anni.

 

Tercero, u condenser de ceramica di cilindrica alta tensione caratteristiche d'alta freccia è capacità d'alta currente hè megliu cà a forma di foglia di capacitore di ceramica.

 

Per cumprà in quartu locu, solu, ùn ùn sceglie micca u prezzu, u dirittu hè u megliu. In a selezzione di a capacitore d'alta volta di a ceramica, è l'ingegneru di a vendita devini spiegà cù di clarità: chì equipamentu d'utilizà? Frequenza di l'ambiente? A temperatura di l'ambienti? Ambiente cercatu? Tension à guardà? Pulse of voltage? Sfrancamentu di corrente? I duminii di u DP? Certi clienti anu dumandate ancu una resistenza bassa, un tamantu petite, o richieste più, una sola esposizione chjaru di sti prublemi, l'ingegneri di vendita per recommandà rapidamente e precisa prudutti adattati.

 

Per più infurmazioni, visite u nostru situ Web: www.hv-caps.com

 

Prev:H Next:T

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C