Ceramic capacitors are high-end novel high pressure internationale

News

Ceramic capacitors are high-end novel high pressure internationale

 

Ceramic capacitors sò high-end novel pression internu di pressione di alta rangie di ceramica

 

condensatori hè statu longu duminatu da marche straniere, malgradu un certu numeru di cumpagnie di capitale stranieri creati fabbriche in Cina, ma cù a cima di gamma condensatori ceramichi ad alta tensione (condensatori ad alta tensione, condensatori di potenza ad alta tensione) (, condensatori di potenza ceramica, Chuck di condensatori, condensatori ceramici ad alta pressione, condensatori di potenza) hè all'estero, alcuni di i produttori di apparecchiature naziunali di fascia alta sò diventati condensatore ceramicu di alta tensione di condensatori ceramici ad alta tensione (condensatori ad alta tensione, condensatori ad alta tensione, condensatori di potenza ceramica, u Chuck di capacitors) (, capacitors di ceramica d'alta pressione, capacità di capacità) afflittu da a qualità, solidu è selezzione di marche. Importatu In ogni casu, sta situazione cambiò in silenziu, alcuni fabbricanti stranieri ben cunnisciuti naziunali, cum'è Philips Company, GE Corporation, cumpagnie Mindray, hà compie i condensatori di ceramica ad alta tensione (condensatori ad alta tensione, condensatori ad alta tensione, condensatore di ceramica di potenza, capacitormandr el, condensatori ceramici di alta pressione, condensatori di potenza) in Cina!

 

A cumpagnia Philips, per esempiu, a produzzione di dispositivi medichi in usu per a produzzione tedesca di condensatori à tensione alta di ceramica (condensatori à tensione alta, condensatori à tensione alta, condensatore di putenza di ceramica, u Chuck di condensatori, putenza ad alta pressione capacitors capacitors ceramic) .Cu u rapidu sviluppu di a tecnulugia di a ceramica cinese, Philips hè stata aduprata in a listessa qualità di prudutti tedeschi è materiali di condensatori ad alta tensione. Ceramica HVC (condensatori ad alta tensione, condensatori ad alta tensione, condensatore di potenza di ceramica , u Chuck di condensatori, condensatori di potenza à alta pressione condensatori ceramici) per aiutà li à uttene stu desideriu di uttene un obiettivu di alta qualità, à pocu costu è ancu consolidà è stabilizà a so pusizione di leadership in u campu di dispositivi medicinali. Ùn sentu micca u scunnisciutu, per cumprà l'Allemagne o u Giappone, condensatori ceramichi ad alta tensione (condensatore di alta tensione, condensatori ad alta tensione), condensatori di potenza ceramica, Chuck di condensatori, condensatori di potenza à alta pressione condensatori ceramici, ma ùn sò micca, cinese, aghju lasciatu u paese, ci hè un uriginale chjamatu HVC 100% affidabile per e cumpagnie chì offrenu prudutti di condensatori di alta qualità.

 

E rigioni strette di i prudutti Philips, ùn hè micca troppu di diri, u proverbial ah! Voltage, per esempiu, 30 kV 10000PF produzione-Pulso, i prudutti Germani ponu acquistà 70KVDC, i prudutti nazziunali di u ghjornu puderanu cumprà 60KVDC, mentri a maggioni di i fabrizii chini di fabricà i prudutti Ùn sò micca signalatu di tensione 30KVDC, ma a tensione massima di resistenza, perciò, assai 30KVDC 40KVDC à a prus pressione grossa cumpagnia naziunale. HVC, dopu à i rigioni stretta di Philips, chjappata di a listessa qualita di i prudutti allemand. Avà, volte HVC U capacitore hè u più altu di stu 30KV10000PF 75KVDC.

 

E poi analizà u bar.Life di u pruduttu ci hè un bonu prezzu bonu pruduttu, a vita di alta gamma di u pruduttu di l'invitati di i requisiti di prova. A vita attuale di Philips hè un sviluppu di produttu assai longu. U so persunale è u cuntrollu di qualità funzioneranu continuamente per più di sei mesi per un annu di prova.Produttu attraversu una varietà di strumenti, tutti l'aspetti di i parametri di u funziunamentu lisciu, ma per un longu tempu i test di invecchiamento anu trovu a ripartizione di u condensatore cum'è l'analisi è u miglioramentu cum'è. Dopu, u A dimensione di l'HVC è a capacità di i materiali è di i prucessi sò stati migliurati per risolve stu prublema. condensatori di potenza di pressione condensatori ceramichi) ponu aduprà u materiale N4700, è sò stati invechjendu test

 

. Sò ricordati di un vendeur in u sviluppu di i nostri clienti, parechji capicucetti cagiunati: a capacità domestica chì sò micca i clienti, ancu di dì: ricuamini l'utilizazione di i prudutti domestici di capacitie di certi venti di tension (capacitore d'alta tensione, capacitore d'alta volta, capacitor of power di ceramica, Chuck of capacitors, condenser à capacità di capacità di pressione di alta pressa), ùn si rifiriscenu pruvà l'esame! Obviousmente, questi chì i clienti sò vittimi di qualchi impresi. In vista, un numeru numeru di cumpagnie domestici à i rigistri più altimilii in a tensione di u capacitore nantu à u tensore classificatu è, dunque à vendite, perffendu per i interessi di i clienti, ma ancu sulliedi a reputazione di e cumpagnie, è ancu a industria chinesa di capacitanti è per quessa chì hà un nome mala.Bout impressed by our sincere è prumessu per pruvà i nostri lagini.

 

U centu percentu di i rigistri stretti di u pruduttu, hè a HVC in standards di quality.Germans ponnu fabruviate ogni pruduttu, facemu esiquamente a stissa qualità cum'è i produtorii enterprise.Philips cù prudutti d'alemanu è i nostri prudutti sò fatta à a machina di dui testi di crescenza , facennu assai dannu a l'experimentu è truvaru ca l'Alimagna pudete alcunà u casu di u disignu. A nostra hà dinò un adupratu u pruduttu, a tension à i prudutti 225KV.German à più di 100 Yuan, u prezzu hè 68 Yuan!

 

Prodotti hè u bisognu di una parolla di bocca. La bocca è a cummerciu di a strada, chì era difficultu d'esse spiegà bisognu più convincente. Per esempiu, l'altru, disse l'impresa Mindray, Philips hè introdunditatu à noi. HVC in u paese hè hè capaci di capacità di capacitanti per ceramica d'alta tensione (capacitore d'alta tensione, capacitore d'alta volta), capacitors of power ceramic, Chuck of capacitors, capacitore di capacità d'alta pressure capacitors ceramic like the same quality, some of the brands are in fact calls for pressione di u pruduzzione mediu - a prissioni di u pruduttu mi piace à focu annantu à l'alta pressioni sottu alta pressioni.

 

Per più infurmazione, visitate u nostru situ  www.hvc-caps.com

 

Prev:Y Next:X

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C