Quant a 30KV103K capacitore di ceramica high-voltage in una serie

News

Quant a 30KV103K capacitore di ceramica high-voltage in una serie

 

A cialda 30KV10000PF in forma di condensatore di ceramica ad alta tensione, hè un usu assai diffusu di i prudutti, ma alcuni punti chì spieganu u casu di i prudutti, raccomandazione chjara di e esigenze di u cliente per u cliente.

 

30KV103K causa di a so grande capacità, alta tensione, perchè ci sò parechissimi mancari, principarmenti nta:

Un qualchissimu caratteristicu di alta freccia. In altri palori, ùn avemu micca cunsigliatu i clienti chì utilizanu prodotti d'alta freccia. Per l'esempiu, a machina di raghizza X, i raghji di a machina, a freccia di travagliu hè troppu altu, sò stati in queste dispusizione ùn hè micca bè.

 

Siconda, u modu di operazione continuu longu, l'effettu ùn hè micca bè. U pruduttu hè chì a capacità hè grande, ùn pò micca usardu u materiale N4700 per pruducia, chì rescindia un cumpiimentu di produzzione di u produttu. Si u device hè necessariu di travaglià cuntinuu cuntinuu cuntinuatu, hè cunsigliate micca di utilizà stu pruduttu.

 

Ntantu, avemu recommandé utilizing Y5T materials à clienti, o N4700 materiale produits cum'è 30KV5000PF.Este pruduttu hè particularzza bona resistenza à a prestazione di altu cumplimentu, a data di currezione di a citatina demucenanu chì in 60 kV, cundizzioni di e teste hè tutte e pruvedenzi standardi, non-destructive chì a volta Hè più altu chì 84KV.Excellent qualità d'alta freccia.

 

Quarta, si u pruduttu di un clientu ùn hè micca freccia alta di l'ambiente, o si travaglia in longu u tempu, recomandanu l'utilizazione di 40KV10000PF products.Diameter hè 40 mm, grossità 13 mm, passà 20 mm.U qualchì prodotto hè identificatu da Clienti, u prestazione hè assai sicura

 

Per più infurmazioni, PLEASE visita u nostru situ Web: www.hvc-caps.com.

Prev:D Next:I

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C