Magni di raghjonu, capacitore di certi vasati di alta tensione note CT machi

News

Magni di raghjonu, capacitore di certi vasati di alta tensione note CT machi

 

Macchina à raggi X, condensatori ceramici ad alta tensione nota macchina CT

 

Machine à ray machine, hè un squadra di i dispositi medichi più impurtanti più frequuti. L'uttimi uttimi pruduttori chì pruducenu assai più, ùn solu solu si aghjuntanu constantemente vulete principià una nova cumpagnia naziunali, straniera è ancu più. Cchiù l'altu u prezzu di stu equipimentu, l'usu di Shique per un capacitore di capacitazioni ceramicu di alta tensione di capacità di capacitivi ceramicu d'alta volta, u Chuck of capacitors, capacitore di capacità d'alta pressure (capacitore d'alta tensione) i prublemi chì afectanu à l'usi di l'equipaggiu.

 

Comu dicenu, perchè assai pruduttori, a cumpetizione interna è esterna sò grossa, di quale i pruduttori sempre vulianu reduce e cose.Asè per manghjà, qualchi cosa chì ùn pò mancassi, fattura di i cumpagnie, troppu, u prezzu hè cusì, conforme à a qualità hè difficiuli di dì.

 

Ogni dui clientali principarmenti, per esempiu: i clienti più impurtanti, sicuru, amici di Philips.Customers cun capacitore d'alta tensione di ceramica (capacitore d'alta tensione, capacitore d'alta volta), capacitors of power ceramic, Chuck of capacitors, high -Compresore di capacità à prigione ceramic ceramic hè assai strettu, in accunsente cumpletu cù i standards in lingua tedesca, i capacitaturi d'alta tensione di u cattaneu japonesi (capacitanti d'alta tensione) (capacitors, capacitors of power of ceramics, Chuck of capacitors, high-pressure Capacità di capacitanti ceramic capacitors), a tensione di u pulsu hè 1.5 volte u tensore ritrattu, è l'esternu standard hè 2 times.Application di Philips pare averebbe simplici, ma in fattu hè difficiule: in fattu, hè cun questu u più altu livellu. Pifips garanti chì dà u seguente: a vita di u pruduttu minimu di l'annu 10.

 

È i clienti di casa, per esempiu, una fabbrica di Continental, compru tutti i tipi di negozazioni, a capita hè stata personalmente in quantu di prezzu, in i so ochji, u prezzu hè un salvatore, micca un benefice di prezzu, ùn sò micca manera di pruduzzione Per a vita vita di u pruduttu, ùn importa micca.

 

Dopu a reaczione di a forma chì invechja? Philips sei mesi dopu a prova sò ricurdati: produzzione di capacitore ceramicu d'alta tensione (capacitore d'alta tensione, capacitore di capacità alta di tensione, capacitore di putere di ceramica, u Chuck di capacitore, alta -Compresore di capacità à a crescita) HVCT81-30kV - 102 K ùn hè cum'è sparks.After our verificazione, i fenomeni termichi sò micca fallimentu.Dondu di u diametru di a capacità Fengyun, u tonu ascendenti di l'uriginali à a 21 MM este 12.5MM, perchè A prova di u vechje di Philips ùn mai hè apparevule à ghjucà hè cum'è una chjave. Di notte, i prezzi sò arregulati casi trè dèchi. Ma ùn sò micca cunsumatori di a casa, perchè ellu pensaru chì l'utilizazione di u capacitore hè bè - perchè micca micca brumeciu tantu tempu per fà cusì, aumenta dopu à a capacità di capacità alta di tensione di tensione (capacitor of high voltage, capacitors d'alta volta di tensione, capacitors ceramic capacitors, chuck capacitors, capacitors capacitivi ceramic) prices that? hè difficiule di accettà. Ma Philips hè assai cuntentu: una guaranzia di 10 anni hè a più impurtante!

 

Pudete vede, i pruduttori naziunali di filosofia, micca e persone abbastanza alte, per competere, per luttà in una guerra di i prezzi, a condizione chì u prezzu sia ghjustu in linea, cum'è a vita di u pruduttu, à u so parè, forse duie o trè anni nantu à a linea? Allora e parolle di u Primu Ministru Wen Jiabao anu sentimenti Xing: L'imprenditori di a Cina anu cuscenza è imprenditori!

 

Cumpagnia cù Philips, una impressioni prufonda in l'altru idea hè a seguente: creta in culu. In i rimi naziunale finanziatu naziunale naziunale raramente anu stu cuncettu. U cumpagnu di l'intrattenimentu hè di mantene cercatu più materiale di prezzu low costu è quelli chì anu prublemi di Qualità, andate à a prossimu sia sustituitu.Cooperazione cù Philips uni anni, per fà u pruduttu, pò esse usatu per i prudutti per 20 anni, Philips, è u nostru staffu di l'ingenieria hè stata intimata è l'analizazione di l'errori, Stratezii di ricerca, per cuntinuà cù u casu cumuni cumuni. Per l'esempiu, utilizate un capacitore ceramicu d'alta tensione mantene a so pruposta, è dopu à menu pocu ca quattru di a transformazione.

 

 

Per più infurmazione, per piacè visitate u nostru situ Web: www.hv-caps.com

Prev:C Next:T

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C