Top 60 World Ranking EMS in 2022

News

Top 60 World Ranking EMS in 2022

EMS (serviziu di fabricazione di l'elettronica) significa una sucietà chì cuncepisce, fabrica, prova, distribuisce è furnisce servizii di ritornu / riparazione di cumpunenti elettronichi è cumpunenti per i fabricatori d'equipaggiu originale (OEM). Chì hè ancu chjamatu fabricazione di cuntrattu elettronicu (ECM).

HVC Capacitor hè un fabricatore prufessiunale di cumpunenti d'alta tensione, cliente esistente cum'è a marca Medical Healthcare, marca di alimentazione d'alta tensione, etc., anu dumandatu à EMS di fà l'assemblea di PCB per elli. HVC Capacitor travaglia digià inseme cù cumpagnie EMS cum'è: Plexus, Newways, Kitron, Venture, Benchmark Electronics, Scanfil, Jabil, Flex etc.
 
In u 2022, MMI (insider di u mercatu di fabricazione), un famosu situ web di ricerca di serviziu di fabricazione elettronica, hà publicatu a lista di i 60 più grandi fornitori di servizii EMS in u mondu. in l'ultimu annu 2021, attraversu un sondaghju annuale di più di 100 più grandi cumpagnie EMS. In più di u ranking di i fornitori per vendite 2021, a lista di i primi 50 MMI include ancu a crescita di vendita, classifiche precedenti, numeru di impiegati, numeru di fabbriche, spaziu di facilità, spaziu in regioni low-cost, numeru di linee di produzzione SMT è dati di i clienti. 
 
In 2021, e vendite EMS di i primi 50 righjunghjinu 417 miliardi di dollari americani, un aumentu di 38 miliardi di dollari americani o 9.9% annantu à 2020. Foxconn hà ottenutu 10.9% di crescita di entrate da 2020 à 2021, cuntendu quasi a mità (48%) di i primi dieci rivenuti. ; Tasso di crescita di i rivenuti di Flextronics (– 1.8%); Tasso di crescita di i rivenuti elettronichi BYD (35.5%); Tasso di crescita di i rivenuti Siix (30.1%); Tasso di crescita di i rivenuti di Guanghong Technology (141%); Tasso di crescita di i rivenuti di coreson (58.3%); Cunnette u crescita di i rivenuti di u gruppu (274%); u tassu di crescita di i rivenuti di Katek (25.6%); U tassu di crescita di i rivenuti di Huatai Electronics (47.9%); Tasso di crescita di i rivenuti Lacroix (62.8%); Tasso di crescita di i rivenuti SMT (31.3%).
 
In generale, a regione Asia-Pacificu hà cuntatu circa 82.0% di i rivenuti di EMS top 50, l'Americhe cuntavanu 16.0% di i rivenuti, è l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa cuntavanu 1.9%, principalmente per l'attività di acquisizione estensiva. A regione EMEA hè stata benefiziu principale di e cumunicazioni è di rimpiazzamentu di l'informatica è di l'aghjurnamentu chì succede in 2021. A causa di u sviluppu rapidu in i veiculi elettrici, u mercatu di l'equipaggiu medicale in tutte e trè regioni hà sviluppatu forte, cum'è u mercatu di l'automobile.


 
Eccu una breve introduzione per i primi 16 EMS.
 
1) Foxconn, Taiwan, ROC
 
Foxconn hè u più grande OEM di prudutti elettronichi di u mondu. Hè ingaghjatu in i prudutti elettronichi d'alta tecnulugia internaziunali. principali clienti include Apple, Nokia, Motorola, Sony, Panasonic, Shenzhou, Samsung, etc;
 
2) Pegatron, Taiwan, ROC
 
Pegatron hè natu in u 2008, uriginale da Asustek, cumminatu cù successu l'industria EMS è ODM. Attualmente, Pegatron hà impianti di assemblea iPhone in Shanghai, Suzhou è Kunshan. Più di 50% di i prufitti di a cumpagnia venenu da Apple.
 
3) Wistron, Taiwan, ROC
 
Wistron hè una di e più grandi fabbriche ODM / OEM prufessiunali, sede in Taiwan, è filiali in Asia, America di u Nordu è Europa. Wistron era originariamente un membru di Acer Group. Dapoi u 2000, Acer hà ufficialmente tagliatu in "Acer Group", "BenQ Telecom Group" è "Wistron Group", furmendu un "Pan Acer Group". Da u 2004 à u 2005, Wistron hà classificatu u 8u più grande fabricatore di EMS in u mondu Wistron si focalizeghja nantu à i prudutti ICT, cumpresi i notebook, i sistemi di computer desktop, i servitori è l'equipaggiu d'almacenamiento, l'equipaggiu d'informazione, e rete è i prudutti di telecomunicazione. Fornisce à i clienti un supportu integrale per u disignu di u produttu, a produzzione è i servizii ICT. A maiò parte di i clienti sò cumpagnie d'informazioni high-tech famose in u mondu.
 
4) Jabil, USA
 
I primi deci produttori di EMS in u mondu. Fundata in u 1966, cù a sede in Florida è listata in u New York Stock Market. In 2006, Jabil compru Taiwan green dot cù NT $ 30billion; In 2016, Jabil hà compru Nypro, un fabricatore di plastica di precisione, per noi $ 665 milioni. Attualmente, Jabil hà più di 100 fabbriche in più di 20 paesi in u mondu. In i campi di i periferichi di l'informatica, a trasmissione di dati, l'automatizazione è i prudutti di i cunsumatori, u gruppu Jabil furnisce à i clienti in u mondu sanu servizii chì varianu da u disignu, u sviluppu, a produzzione, l'assemblea, u supportu tecnicu di u sistema è a distribuzione per l'utilizatori finali. I principali clienti include hip, Philips, Emerson, Yamaha, Cisco, Xerox, Alcatel, etc
 
5) Flextronics, Singapore
 
Unu di i più grandi pruduttori di EMS in u mondu, cù sede in Singapore, cù circa 200000 impiegati in u mondu, hà acquistatu Solectron, un altru fabricatore americanu di EMS, in 2007. I so clienti principali include Microsoft, Dell, Nokia, Motorola, Siemens, Alcatel, Cisco Systems, Lenovo, HP, Ericsson, Fujitsu, etc.
 
6) BYD Electronic, Cina, Shenzhen
 
L'elettronica BYD, dopu à più di 20 anni di sviluppu, hè diventata un fornitore di punta EMS è ODM (design originale è fabricazione) in l'industria, cuncintratu in i campi di telefoni intelligenti è laptop, novi prudutti intelligenti è sistemi intelligenti di l'automobile, è furnisce unu. -stop servizii cum'è u disignu, R & D, fabricazione, logistica è post-vendita.
L'imprese principali di a cumpagnia includenu a fabricazione di parti metalliche, parti di plastica, carcasse di vetru è altre parti di prudutti elettronichi, è ancu u disignu, a prova è l'assemblea di i prudutti elettronici. In più di piglià l'ordine di assemblea di Apple iPad, i so clienti includenu ancu Xiaomi, Huawei, Apple, Samsung, gloria, etc.
 
7) USI, Cina, Shanghai
 
A filiale holding di Huanlong electric, una filiale di u gruppu Sunmoon, furnisce servizii prufessiunali per i pruduttori di marchi naziunali è stranieri in u sviluppu è u disignu, l'acquistu di materiale, a fabricazione, a logistica, u mantenimentu è altre cinque categurie di prudutti elettronichi, cumprese a cumunicazione, l'informatica è l'almacenamiento. , l'elettronica di cunsumu, l'industriale è altre categurie (principalmente l'elettronica di l'automobile).
 
8) Sanmina, USA
 
Una di e prime 10 piante EMS in u mondu, cù sede in California, USA, era un pioniere in u campu EMS è hà occupatu una pusizione di punta in l'industria. Attualmente, hà quasi 70 stabilimenti di fabricazione in più di 20 paesi in u mondu cù più di 40000 impiegati.
 
9) Novu gruppu Kinpo, Taiwan, ROC
 
Subordinatu di u gruppu jinrenbao di Taiwan. Hè una di e prime 20 fabbriche EMS in u mondu. Hà più di una decina di basi in u mondu, chì copre a Tailanda, Filippine, Malesia, Stati Uniti, Cina continentale, Singapore, Brasile è altri paesi è regioni. I so prudutti copre periferiche di computer, cumunicazioni, optoelettronica, alimentazione elettrica, gestione è elettronica di cunsumatori.
 
10) Celestica , Canada
 
Una impresa di servizii di fabricazione elettronica (EMS) famosa in u mondu, cù sede in Toronto, Canada, cù più di 38000 impiegati. Furnisce u disignu, a produzzione di prototipi, l'assemblea di PCB, a prova, l'assicuranza di qualità, l'analisi di difetti, l'imballaggio, a logistica globale, u supportu tecnicu dopu a vendita è altri servizii.
 
11) Plexus, USA
 
Cumpagnia listata NASDAQ di i Stati Uniti, una di e prime 10 fabbriche EMS in u mondu, hà una filiale in Xiamen, Cina, chì hè principalmente rispunsevule per u disignu, l'integrazione, u sviluppu, l'assemblea è a trasfurmazioni (cumprese a trasfurmazioni in entrata è a trasfurmazioni in entrata) di mudelli IC, prudutti elettronichi è prudutti cunnessi, è ancu a vendita di i prudutti sopra.
 
12) Shenzhen Kaifa, Cina, Shenzhen
 
A prima cumpagnia in Chinese Mainland per strincà in i primi dieci pruduttori di EMS in u mondu, fundata in u 1985, hà a sede in Shenzhen è hè listata in a Borsa di Shenzhen in u 1994. U sviluppu di a Great Wall hè ancu u sicondu fabricatore prufessiunale di teste magnetichi in u mondu. è u solu fabricatore di sustrati di discu duru in Cina.
 
13) Venture, Singapore
 
Wellknown EMS, hè stata listata in Singapore da u 1992. Hà stabilitu cù successu è hà gestitu circa 30 cumpagnie in l'Asia Sudueste, l'Asia di u Nordu, i Stati Uniti è l'Europa, cù più di 15000 impiegati.
 
14) Benchmark Electronics, USA
 
Unu di i primi dieci produttori di EMS in u mondu, fundatu in u 1986, hè una sucità quotata in a Borsa di New York. Attualmente, Baidian hà 16 fabbriche in sette paesi in America di u Nordu, Europa, Sudamerica è Asia. In u 2003, Baidian hà stallatu a so prima fabbrica in Cina in Suzhou.
 
15) Gruppu Zollner Elektronik, Germania
A fonderia EMS tedesca hà filiali in Romania, Ungheria, Tunisia, Stati Uniti è Cina. In u 2004, zhuoneng Electronics (Taicang) Co., Ltd hè statu stabilitu, principarmenti u sviluppu, a fabricazione è a vendita di l'equipaggiu elettronicu speciale, strumenti di prova è novi cumpunenti elettronichi.
 
 
16) Fabrinet, Tailanda
 
Fornite imballaggi ottici avanzati è ottiche di precisione, servizii di fabricazione elettromeccanica è elettronica per i prudutti cumplessi di i fabricatori di l'equipaggiu originale, cum'è cumpunenti di cumunicazione otticu, moduli è sottosistemi, laser industriali è sensori.
 
 
17)SIIX , Giappone 
18) Sumitronics, Giappone
19)Micro-elettronica integrata, Filippine
20) DBG, Cina
21) Kimball Electronics Group, USA
22) UMC Electronics, Giappone
23) ATA IMS Berhad, Malaysia
24) VS Industry, Malasia
25) Global Brand Mfg. Taiwan, ROC
26) Kaga Electronics, Giappone
27) Creazione, Canada
28) Vtech, Cina, Hong Kong
29) Pan-Internazionale, Taiwan, ROC
30) NEO Technology, USA
31) Scanfil, Finlandia
32) Katolec, Giappone
33) VIDEOTON, A fame
34) 3CEMS, Cina, Guangzhou
35) Cunnette, Belgio
36) Katek, Germania
37) Enics, Svizzera
38)TT Electronics, UK
39) Neways, Paesi Bassi 
40) SVI, Tailanda
41)Shenzhen Zowee, Cina, Shenzhen
42) Orient Semiconductor, Taiwan, ROC
43) LACROIX, Francia
44) KeyTronic EMS, USA
45) GPV Group, Danimarca.
46) SKP Resources, Malasia
47) WKK, Cina, Hong Kong
48) SMT Technologies, Malaysia
49) Hana Micro, Tailanda
50) Kitron, Norvegia
51) PKC Group, Finlandia
52) Asteelflash, Francia
53) Alpha Networks, Taiwan, ROC
54) Ducommun, USA
55) Eolane, Francia
56) Computime, Cina, Hong Kong
57)Tutti i circuiti, Francia
58) Sparton Technology, USA
59) Valuetronics, Cina, Hong Kong
60) Fideltronik, Pulonia

 

Prev:T Next:C

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C