Studiu di casu: Rimbursatu u condensatore ceramicu d'alta tensione in a macchina CT

News

Studiu di casu: Rimbursatu u condensatore ceramicu d'alta tensione in a macchina CT

Studiu di casu: Rimbursatu u condensatore ceramicu d'alta tensione in a macchina CT

L'intruduzioni di u nostru spitali 1989 anni Shimadzu SCT 3000TX CT machine, u tetrode di circuitu secundariu d'alta tensione
è high voltage capacitor voltage mode feedback, à 1995 anni u latu cathode di u capacitor high voltage (C2, u listessu sottu) rupture, perchè senza rimpiazzà parti, urdinendu à u listessu tempu dannu u capacitor à u mantenimentu di casa negozio. Dopu à ricivutu di u capacitor, capacitors in ordine per verificà a qualità di riparazioni, è stallà lu in u latu cathode di l 'uriginale, i novi prudutti stallati nant'à u latu anode di u capacitor, u capacitor uriginale (C1, Sottu) esse postu; boot circuit high voltage è statutu dispusitivu capacitance hè nurmali, dopu à 15 ghjorni di funziunamentu cuntinuu, indettendu chì u C2 stadda è reliable. Per maximizà a so efficacità, l'almacenamiento propiu per C1, C2 per mantene u statu di u travagliu attuale. In August C2 O1 breakdown di novu, apre l'inventariu per esse sustituzzioni C1, hè statu inattivu per sette anni, u dispusitivu di misurazione capacitance misura i dui punti finali di "T" è "N" solu trà u valore di capacità à O. 2, cf nominali. rating di O. 5 chjaru preferenza per bassu, chì suggerenu chì anormali C1 indicatori tecnicu, poviru performance. Needle pò l'usu di a so capacità installata, avemu realizatu un grande tentativu di bile, dopu à numerosi testi è trattamentu attivu, ritruvà à u statu normale di carica è scaricamentu, messu in opera.

1) Cundizioni di travagliu di u condensatore:

Per u rollu di film di polipropilene metallizatu di condensatore d'alta tensione pienu d'oliu hè fattu cù una bona auto-guarigione, voltage finu à 125kV; in circuitu subpolare di alta tensione, da u regulatore. È u rolu di almacenamiento di energia. Puru Cl idle un longu tempu, u valore anormalities misurata, secondu à i miccanismi di fallimentu capacitor è mudelli, pensemu chì sta simpricimenti riflette u capacitor-longu termine disabilitatu-cum'è sottu à u statu fisicu, è u dispusitivu capacitance misurazione di u strumentu. "

Dispositivi, carica di batteria DC integrata è scarica di a so tensione di potenza nominale, corrente è capacità ùn ponu micca esse circuitu sottupolare è ad alta pressione. "u statu paragunatu à l'identificazione finale di i so punti di forza è di punti debuli, deve esse aduttatu testendu per determinà.

2) Passi di attivazione di a macchina

(1) seranu installati in u cattulu generatori d'alta tensione C1side, i schedari di u discu di u cuntrollu di u cuntrollu di u cuntrollu di u cuntrollu, sparghje cù intermittenti, acchianà a crescita graduale di u metudu, i verificà facilità di recuperazione attiva, deve esse osservatu dettu riferisce a kV chì carricà u tabellu di visualizazione, per carica u sughjettu di u valore, pò esse offrittu da u fittizionu di capacitore, Cl fussi misurata a capacità, resistenza d'insulazioni elettrica, se anomalii anu osservati è registrati, un progressu fissuru, micca radicale;

(2) carica di attivazione quandu u valore di putenza graduali di 100kV, u valore di capacità misurata C1 hè risuscitatu à O. 46, quandu a carica di 12okV, a capacità C1 hè stata vicinu à a valutazione originale, è senza mapping anti-condensatore anormali, allora, pò esse disattivatu C1 disconnect wiring. Misuratu novu valore di capacità fissu hè sempre vicinu à u valore nominali; (3) re-wiring è Power-up, quandu u latu anodu di u capacitor C1 sò finiti cù a macchina CT per entre in a carica è u statu di preparazione, divisu ùn cuntrolla micca kV equilibriu pusitivu è negativu, nisuna macchina di relazioni anormali è poi reboot , furmazione di rutina di warm-up, a dimensione di l'esposizione currente à u normale, u fantasma di l'acqua di calibrazione, l'imaghjina scannata currettamente, a tavola di l'instrumentu mostra a scarica stabile, alta pressione è u rumore anormale. Sweep diverse parti di u paziente CT scan machine à curriri bè, a qualità imagine cum'è prima.

3 Esperienza chì avemu amparatu

(1) capacitor high voltage hè un cumpunente CT impurtante, s'ellu guastatu, l 'intruduzioni di sustituzione hè nicissarii, caru, ailure agulla di tali poviri, self-attivate la riparazione. Risparmia da i costi, accurtà u ciclu di mantenimentu, benefici ecunomichi è suciali Significativu

(2) capacitors high-voltage per un longu tempu in casa, dopu à una calata di capacità, pò sempre esse attivatu da a carica à aghjurnà à a capacità nominali, torna à usu nurmali, u dispusitivu deve ghjucà performance.

Vulete sapè di più nantu à a macchina CT usata condensatore d'alta tensione, visitate cuntattate u nostru squadra di ingegneri per i dettagli.

Prev:C Next:H

Categories

News

CUNTATTA CI

Cuntattate: Dipartimentu di Sales

Telefono: + 86 13689553728

Tel: + 86-755-61167757

E-mail: [email prutettu]

Aghjunghje: 9B2, Edificiu TianXiang, Tianan Cyber ​​Park, Futian, Shenzhen, PR C