pruduttu

Resistore di discu d'alta energia di ceramica

  • High Energy HVR Resistor Alternative | High Power Resistor Manufacturer
High Energy HVR Resistor Alternative | High Power Resistor Manufacturer

Alternative High Resistance HVR Resistor | Fabbricante di Resistenza à Alta Potenza

  • Description manufacturer Manifattore di Resistori di Dischi Ceramichi di Alta Energia à Alta Energia - Tipu di Piombu, Condensatore di potenza di sovratensione, Base di materiale ceramicu nantu à l'Oxidu di Zincu, alternativa è rimpiazzamentu di a resistenza HVR da u RU
  • Mandate A Inchiesta Ora

                 RESISTENTI A DISCHI CERAMICI ALTA TENSIONE ALTA ENERGIA ---- BASE IN CARBURO DI SILICIO
 





 CARATTERISTICHE

1) Struttura di pressofusione di solidu ceramica 100%, cumposta principalmente da ossidu di zincu, alumina, ossidu di magnesiu è argilla artificiale
2) Resiste à alta energia di impulsu, adatta per l'ambiente di alta tensione, pò esse aduprata per circuiti sopra 1000kV, putenza istantanea finu à 3kkw
3) Cuncepimentu non induttivu, ferita di filu non tradiziunale è resistenze di struttura micca di film. Pò esse adupratu in aria, oliu isolante, gas SF6. 
4) Modu di assemblea flessibile, esigenza persunalizata accettabile.Serie connectioin da discu resistore.



 STRUCTURE






 spicifichi 

  Do: Diametru esternu, Di: Diametru internu, T: Spessore






PULSE POWER CURVE (IMPULSU SINGULU)





PUTENZA, GAMMA DI RESISTENZA E RISPETTA A TENSIONE





RENDIMENTU

 




APPLICAZIONE TIPICA





ASSEMBLEA OPTIONAL DI PRODOTTI  






Sostituzione alternativa per Resistori HVR High Voltage High Power High Energy Resistori di Ceramica

In u 2020, HVC sviluppa un novu tipu di discu ceramicu di tippu resistore à alta tensione, chì aduprendu materiale di basa di ossidu di Zinc.
Stu novu tipu di resistor ceramica cun parechje prestazioni avanzate si compara à u tippu tradiziunale di cunchiglia di metallo altu
resistenza di putenza, ancu cù una capacità assurta assai più alta.

Paragunate à u resitor originale di alta putenza originale di HVR, l'articulu HVC riceve ancu l'appruvazione da qualchì trenu veloce è rete intelligente
cliente di u mercatu. Hanu dumandatu à u fabricatore di resistenza alta putenza di offre li solu discu (per u più per putere
cliente di a macchina elettrica) è dinò u tipu di assemblea, (principalmente per u fabricatore di attrezzature di trasportu),
benvenuti per dà a vostra idea di cuncepimentu è u vostru disegnu HVR esistente, u nostru ingegnere pò offre una soluzione prufessiunale. 


U rendimentu di l'ossidu di zincu basatu à alta resistenza energetica di a nostra sucietà
 
A resistenza lineare ceramica à l'ossidu di zincu hè fatta di materiali inorganici di resistenza ceramica cumposta, aduprendu una nova tecnulugia ceramica avanzata, chì hà caratteristiche incomparabili di resistenza tradiziunale. Hà vantaghji unichi in alta frequenza, circuitu di impulsu di alta corrente, circuitu di assorbimentu di alta energia, circuitu di alimentazione non intermittente, soprattuttu in presenza di energia da impattu, potenza di punta, alta tensione o bassa induttanza è altre condizioni. A resistenza ceramica composita vi pò furnisce cù una soluzione simplice è economica per risolve u prublema di u puntu di u dolore di l'industria. U pruduttu hà i vantaghji di assorbimentu istantaneu di grande putenza, prova di umidità, prova di polvere, dimensione chjuca, sicurezza, longa vita è cusì. In termini di prestazioni, hè assai di più cà a resistenza composita di neru di carbone in casa è à l'esternu. Hè un pruduttu di nova generazione, chì hè beneficu per i clienti à sviluppà novi prudutti è à creà un valore più altu per l'utilizatori
 
 
Avvanzi prupurtu
 
1. Alta putenza: u valore di resistenza di u pruduttu pò esse regolatu, è pò suppurtà à alta corrente, è pò esse adupratu cum'è alta resistenza di putenza.
 
2. Grande tolleranza energetica: l'assorbimentu istantaneu di l'energia per centimetru cubicu hè più di u doppiu di quellu di a resistenza di a ceramica neru di carbone di argilla prodotta in Europa; ùn ci hè micca fenomenu di fallimentu di u tippu di film è di a resistenza à u tippu di ferita di filu, è a struttura ragiunevule rende a distribuzione di assorbimentu di energia più uniforme.
 
3. Nisuna induttanza: circa 0.4 uh, equivalente à l'induttanza di a stessa lunghezza di filu, adatta per ambienti à alta frequenza è ultra alta frequenza.
 
4. Resistenza à alta tensione: pò esse aduprata in u sistema di trasmissione di putenza EHV è UHV cun alta putenza è grande capacità calurica, è pò suppurtà à sovraccarichi à cortu andà è à piccu di currente.
 
5. Picculu vulume: 1/10 - 1/2 di u vulume di resistenza di metallu è di resistenza à a ceramica di neru di carbone di argilla, adatta per vari strumenti è attrezzature.
 
6. Prestazione stabile: in usu à longu andà, u tassu di cambiamentu di resistenza di a ceramica nera di carbone in argilla europea hè più di 1000 volte, mentre u tassu di cambiamentu di stu pruduttu hè in a gamma di cuncepimentu, cù pocu cambiamentu.
 
7. Resistenza à umidità, currusione è ossidazione: pò travaglià in ambienti estremi cum'è polvera, acqua, oliu, fretu altu, oceanu è spaziu.
 
8. Anti vibrazioni: a struttura ragiunevule face chì u pruduttu abbia una funzione anti vibrazione.
 
9. Sicurezza: assorbe uniformemente l'energia in u corpu di resistenza per prevene l'esplosione.
 
10. Longa vita di serviziu: hè un fenomenu di circulu viziosu in l'usu di a resistenza di u neru di carbone, chì hè più di 10 volte di a vita di serviziu di a resistenza di u neru di carbone pruduttu in Europa (30 anni di vita di serviziu).
 
 
Principali industrie di applicazione
 
1. Resistenza à alta tensione di disconnettore à alta tensione è à ultra alta tensione.
 
2. Carica è scarica, grande resistenza à prutezzione di messa à terra di apparecchiature di alta tensione.
 
3. Resistenza di prutezzione di messa à terra neutrale di u trasformatore è di a sottostazione.
 
4. Resistenza di prutezzione di scarica per a generazione di energia eolica, centrale nucleare è gruppu generatore fotovoltaicu.
 
5. Grande resistenza currente è alta putenza necessaria da l'attrezzatura elettrica è di putenza in un mumentu.
 
6. Locomotive à grande velocità, gru, elevatori è altra resistenza di cunversione di frequenza di frenu resistenza d'eliminazione armonica.
 
7. Riscaldamentu è resistenza non induttiva in u campu di l'aviazione è aeroespaziale.
 
8. Resistenza à a corrosione per e piattaforme petrolifere offshore, navi è navi da guerra.
 
9. Resistenza Capacità di assorbimentu di resistenza di u circuitu di prutezzione di tiristore.
 
10. Attrezzatura start soft, limitazione di corrente, cunvertitore, scarica di condensatori, falsa carica è altri campi.


Prev: None Next: None